جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

کارگردان «خوشنام» از تعطیلی سریال به خاطر کرونا گفت

کارگردان «خوشنام» از تعطیلی سریال به خاطر کرونا گفت/ منتظر هستیم

علیرضا نجف‌زاده کارگردان سریال «خوشنام» که به دلیل ابتلای او و چند نفر از عوامل تعطیل شد از وضعیت خود و این روزهایش گفت.

علیرضا نجف‌زاده کارگردان سریال‌های تلویزیونی که این روزها به دلیل کرونا در بستر بیماری است درباره پروژه‌اش که به تعطیلی کشیده شد  بیان کرد: در حال ساخت سریال «خوشنام» بودیم که چند نفر از عوامل پشت دوربین و چند نفر از بازیگران و خود من مبتلا به ویروس کرونا شدیم.

وی درباره وضعیت فعلی خود بیان کرد: خدا را شکر اکنون وضعیت بهتری دارم و از همان ابتدا که اولین علائم را پیدا کردم خود را قرنطینه کردم. اعضای خانواده هم به تدریج مبتلا شدند و همه قرنطینه شدیم.

کارگردان «خوشنام» با اشاره به بازیگرانی که در این پروژه مبتلا شدند نیز گفت: شهره لرستانی و حمید لولایی سر این پروژه مبتلا به کرونا شدند و ما هم همان زمان پروژه را متوقف کردیم.

وی با اشاره به روند تولید کار با مصوبه‌های ستاد کرونا بیان کرد: ما طبق مصوبه ستاد کرونا عمل می‌کنیم و در حال حاضر هم صبر می‌کنیم تا شرایط عوامل و حتی کشور بهتر شود و بعد کار را مجدد شروع کنیم.

کارگردان سریال «بوتیمار» درباره واکسینه شدن عوامل گفت: برخی بازیگران مثل شهره لرستانی و حمید لولایی دوز اول واکسن را زده بودند اما هنوز خیلی از مردم همان دوز اول را هم نزده‌اند.

وی درباره انتظارش در این شرایط اضافه کرد: ما همان انتظاری را داریم که همه توقع دارند اینکه همه گروه‌ها به زودی واکسن بزنند. همه باید همت کنند واکسیناسیون را سراسری پیگیری کنند که کل مردم و همه مشاغل بتوانند واکسینه شوند. به ویژه در حرفه فیلمسازی که نمی‌توان خیلی از پروتکل‌ها را رعایت کرد. البته تا درصد بالایی از جامعه واکسن تزریق نکند این روند تاثیر خود را از دست می‌دهد.

نجف‌زاده با اشاره به اینکه مدت زیادی نیست درگیر تولید هستند، عنوان کرد: ما حدود یک ماه بود کار را شروع کرده بودیم که سریال پربازیگری هم است و به سختی می‌توان پروتکل‌ها را رعایت کرد چون بازیگرها در فاصله کم با هم ارتباط دارند اما خوشبختانه سر پروژه پرستار داشتیم و دائم همه موارد رعایت می‌شد.

این کارگردان در پایان با اشاره به زمان‌های بحرانی مثل جنگ عنوان کرد: امیدوارم بتوان مثل زمان جنگ که مدارس و مساجد پایگاه شدند هر محله را یک پایگاه بهداشت کنیم تا در زمان کوتاه مردم را واکسینه کنیم.

این مطالب را نیز ببینید!

سریال های رمضانی به همراه ساعت پخش

تلویزیون در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱ با چهار سریال به استقبال ماه مبارک رمضان می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *