پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

رشیدی کوچی: پذیرش نتایج انتخابات از سوی همگان بیانگر بلوغ سیاسی است

رشیدی کوچی: پذیرش نتایج انتخابات از سوی همگان بیانگر بلوغ سیاسی است

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پذیرش نتایج انتخابات در فضایی دموکراتیک نوید بخش حرکت دولت آینده با وحدت کلمه در مسیر حل مشکلات مردم است.

جلال رشیدی کوچی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت کنار رفتن رقابت های انتخاباتی و آغاز همدلی برای حل مشکلات کشور، بیان کرد: انتخابات امسال برخلاف پیش بینی هایی که اعلام می شد و تلاش دشمنان برای به حداقل رساندن مشارکت، با حضور مردم در پای صندوق های رای برگزار شد و مشارکت نیز حدود ۵۰ درصد رسید که مشارکت مناسبی برای نظام های سیاسی است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: برخلاف تلاش دشمنان، مردم به صحنه آمدند و دشمن شکست خورد. بعد از برگزاری انتخابات نیز تمام اشخاص شاخص جریان های سیاسی در فضایی دموکراتیک به آقای رئیسی تبریک گفتند و دیدارهایی داشتند که نوید بخش حرکت دولت آینده با وحدت کلمه در مسیر حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی است.

رشیدی کوچی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه دیدیم برخلاف برخی از ادوار گذشته همه نتایج انتخابات را پذیرفتند که بیانگر ایجاد یک بلوغ سیاسی می باشد. امید است با کنار گذاشتن اختلافات سلیقه ای همه باهم در جهت خدمت به مردم و انقلاب و نظام اسلامی گام برداریم.

این مطالب را نیز ببینید!

زمان اعلام فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش رمز فردا : اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشستی خبری که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *