جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

دورتازه پیش‌فروش خودرو

61271c5915b51_2021-08-26_09-15
موج تازه پیش‌فروش خودروهای داخلی درحالی آغاز می‌شود که وزیر جدید صنعت وعده کنترل قیمتها در بازار را داده است.
به گزارش رمز فردا،ایران خودرو از روز پنجشنبه چهارم شهریورماه ۱۴۰۰ ثبت نام فروش فوری پژو پارس و دو محصول دیگر این شرکت را با تحویل حداکثر سه ماهه آغاز می کند. قیمت قطعی پژو پارس در این نوبت از پیش فروش که همچون قبل به روش قرعه کشی انجام می شود ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان است.

بر خلاف خبرهای منتشر شده درباره توقف فروش فوق العاده های ایران خودرو به قصد افزایش قیمت، این شرکت مرحله دیگری از فروش فوق العاده را از پنجشنبه آغاز خواهد کرد.

کانال های تخصصی و شبکه های اجتماعی مجازی خودرو روز گذشته از پیش فروش با تحویل سه ماهه قریب الوقوع ایران خودرو خبر داده بودند اما محصولاتی که در این کانال ها برای این پیش فروش اعلام شده بود شامل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۲۰۷ دنده ای بود که با اعلامیه رسمی ایران خودرو مشخص شد این گمانه‌زنی‌ها صحت نداشته است.

در بیست و یکمین مرحله فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه شهریور ماه که از پنجشنبه به مدت سه روز شاهد ثبت نام آن خواهیم بود، فروش فوری پژو پارس سال با قیمت قطعی ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان گل سرسبد پیش فروش و پراستقبال ترین محصول خواهد بود چرا که قیمت این خودرو در حال حاضر در بازار حدود ۲۶۰ میلیون تومان است.

رانا پلاس با قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۱۹  هزار تومان و دنا پلاس توربو اتوماتیک هم با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان دو محصول دیگر این پیش فروش به شمار می آیند. شایان ذکر است برندگان قرعه کشی های طرح‌های قبلی ایران خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند. ضمنا محدودیت‌های اعمال شده در طرح‌های قبلی پیش فروش ایران خودرو، کماکان اعمال می‌شود و جزئیات محدودیت ها، در متن بخش نامه در سایت این شرکت دسترس همگان قرار دارد.

در هفته‌های اخیر بازار خودرو شاهد افزایش شدید قیمت بوده، درحالی که دولتمردان جدید، وعده کنترل قیمت داده‌اند. فاطمی امین، وزیر جدید صنعت وعده داده است که صنعت خودروسازی در سه سال آینده متحول می‌شود.

این درحالیست که شتاب افزایش قیمتها امید به بهبود وضعیت بازار را کاهش داده است.

منبع : خبرفوری

 

این مطالب را نیز ببینید!

قیمت تاکسی برقی‌های تهران چقدر است؟

به گزارش رمز فردا  : تشکری هاشمی در خصوص ورود تاکسی‌های برقی و قیمت آن گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *