پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

تلاش برای واکسیناسیون همه مردم تا دهه فجر امسال

 تلاش برای واکسیناسیون همه مردم تا دهه فجر امسال

به گزارش رمز فردا /آذربایجان شرقی وزیر بهداشت گفت: ورود واکسن به کشور سرعت گرفته است و امیدواریم تا دهه فجر همه مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

بهرام عین اللهی روز جمعه ۱۲ شهریور ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: مردم  در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردانه ایستادگی کرده اند و امروز در مورد کرونا نیز تنها راه مبارزه با این ویروس مرگبار رعایت اصول بهداشتی و واکسیناسیون است.

وی ادامه داد: عده‌ای سمپاشی می‌کنند که واکسن کرونا نزنین اما بنا به توصیه‌ی رهبر معظم انقلاب اگر دولت جمهوری اسلامی می‌گوید واکسن بزنید باید تزریق واکسن انجام شود.

وی گفت: طبق مطالعاتی که در دنیا شده واکسن در کنترل کرونا موثر است و می‌توان از بیماری کرونا پیشگیری کرد و در مورد تزریق واکسن کرونا نیز باید به مردم احترام بگذاریم و ما باید احساس نوکری داشته باشیم و ما باید باید منتظر مردم باشیم نه آنها منتظر ما.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ما باید تا شش هفته دیگر خیلی تلاش کنیم و از مردم می‌خواهیم با حرکت مردمی به صحنه بیایند و واکسن بزنند و خیّران، نهادها و استانداران هم در این مدت با انجام کار جهادی، موجب اتمام سریع واکسیناسیون شود.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها نیز باید ضمن عمل به رسالت خود، در برابر پخش شایعات، اخبار و تبلیغات منفی در مورد واکسن کرونا تدابیر رسانه ای لازم را اتخاذ کنند.

وزیر بهداشت نماینده مردم آذربایجان در دولت سیزدهم است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار  با بیان اینکه کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند، خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما یکی از مردان غیور آذربایجان هستید که در دولت جدید حضور دارید و ما شما را نماینده مردم آذربایجان در دولت سیزدهم می‌دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ادامه داد: از تلاش‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز تشکر می‌کنیم که با همه کمبودها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و همراهی و مدیریت هوشمندانه مسئولان اجرایی استان و استاندار نیز ستودنی است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: سلامت و امنیت دو موضوع خیلی مهم برای مردم هستند و مردم در زمان شیوع کرونا همراهی خوبی داشتند و خیّران نیز در همه زمینه‌ها از جمله تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده، دستگاه اکسیژن ساز و موارد دیگر همت کردند.

به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری یک روزه صبح امروز وارد آذربایجان شرقی شد و از مراکز واکسیناسیون در سراب و تبریز بازدید کرد.

براساس این گزارش بازدید از بیمارستان خیرساز مردانی آذر تبریز، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به آذربایجان شرقی است.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

خبر بد درباره تخت جمشید و پاسارگاد

به گزارش رمز فردا : محمد درویش با اشاره به اینکه فرونشست زمین هنگامی که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *