جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

خسارت بارش شدید باران به ۸ منزل مسکونی در مازندران

خسارت بارش شدید باران به ۸ منزل مسکونی در مازندران

به گزارش رمز فردا /مازندران مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران از خسارت بارش شدید باران به ۸ منزل مسکونی در این استان خبر داد.

علی اصغر احمدی با اشاره به بارندگی و رعد و برق شب گذشته در مازندران، اظهار کرد:  بارندگی گذشته موجب آبگرفتگی ۸ واحد مسکونی در زیرآب شد.

وی گفت: در زیرآب جاری شدن رواناب از دامنه‌های شهر آبگرفتگی منازل را به دنبال داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران، خاطرنشان کرد: از ساعت ۵ صبح شهرداری و هلال احمر در حال تخلیه آب از منازل هستند و میزان خسارت در دست بررسی است.

احمدی ادامه داد: در غرب استان بارندگی بدون خطر بوده و در ییلاقات مازندران نیز هوا صاف است و بارندگی نداریم، بارندگی در ییلاقات موجب وقوع سیل می‌شود و خوشبختانه بارندگی شب گذشته به پایین دست اختصاص داشت که تنها موجب آبگرفتگی منازل شد.

وی با بیان اینکه بیشترین بارندگی مربوط به شهرهای بابل، قائمشهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی بوده، افزود: بندپی غربی با ۱۰۰ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داد، قائمشهر نیز ۴۵ میلیمتر بارندگی را شاهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران گفت: هواشناسی مازندران تا پایان هفته بارش پراکنده به همراه افزایش دما را اعلام کرده که البته باید مراقب بود، زیرا ممکن است سامانه جدیدی وارد استان شود و در صورت پیش‌بینی و ورود سامانه جدید جدید اخطاریه صادر خواهد شد.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

خبر بد درباره تخت جمشید و پاسارگاد

به گزارش رمز فردا : محمد درویش با اشاره به اینکه فرونشست زمین هنگامی که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *