جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

افشای نامه محرمانه مسی به رئیس پیشین بارسلونا

افشای نامه محرمانه مسی به رئیس پیشین بارسلونا+عکس

نامه محرمانه لیونل مسی به بارتومئو رئیس پیشین باشگاه بارسلونا فاش شد.

به گزارش رمز فردا ، لیونل مسی یک سال پیش با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور وقت بارسلونا ، جوزپ ماریا بارتومئو، اظهار کرد می‌خواهد باشگاه را ترک کند اما ۱۲ ماه دیگر طول کشید تا فوق ستاره آرژانتینی واقعاً نیوکمپ را ترک کند.

نشریه «موندو دپورتیوو» (Mundo Deportivo) اعلام کرد در ۲۴ آگوست ۲۰۲۰، مسی به بارتومئو و هیئت مدیره‌اش اعلام کرد قصد دارد با استناد به یک بند در قرارداد که به او اجازه می‌دهد یک بازیکن آزاد شود از بارسا جدا شود. بوروفکس که اکنون فاش شده، نشان می‌دهد مسی خود این سند را امضا کرده است زیرا شرایط بند را که اجازه می‌دهد از قراردادش آزاد شود مشخص کرده است.

نامه مسی به این شرح است: آقای بارتومئو عزیز.

مطابق مفاد بند ۳٫۱ قرارداد مورخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۷، بدینوسیله تمایل خود را برای فسخ قرارداد کارم به‌عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای از تاریخ ۳۰ اوت ۲۰۲۰ اعلام می‌کنم. من درک می‌کنم چارچوب زمانی حق فسخ یک طرفه بدون دلیلی که در بند فوق ذکر شده است باید مطابق شرایط استثنایی که در آن فصل رقابت‌های فوتبال ۲۰-۲۰۱۹ به دلیل وضعیت فوق‌العاده ناشی از همه گیری COVID-19 اتفاق افتاده است. فصل ۲۰–۲۰۱۹ به دلیل همین شرایط ویژه روز گذشته به پایان رسید و این درخواست برای آسیب نزدن به تیم، در تاریخ ۱۵ آگوست پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان در شب ۱۴ آگوست تهیه شد. در فاصله ۱۰ روز پس از پایان فصل و بنا به بند ۳٫۱ توافق صورت گرفته که در قرارداد به آنها اشاره شده که باید با توجه به شرایط استثنایی فصل ۲۰ – ۲۰۱۹ تعبیر شود، من حق خود می‌دانم قراردادم را تا تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۰ با تمامی شرایط ذکر شده در بند ۳٫۱ فسخ کنم.

“ارادتمند شما،

“لیونل آندرس مسی.”

با وجود این نامه بارتومئو با بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی اجازه نداد مسی از بارسلونا جدا شود.

منبع: گروه ورزش خبرگزاری آنا

این مطالب را نیز ببینید!

پیروزی یزدانی مقابل عموزاد در جام یاشاردوغو

در جریان رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *