شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

اهدای ۱۷ کپسول اکسیژن به هلال‌احمر توسط خیر قزوینی

اهدای ۱۷ کپسول اکسیژن به هلال‌احمر توسط خیر قزوینی

به گزارش رمز فردا /قزوین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: خیر قزوینی ۱۷ کپسول اکسیژن و ۲۰ مانومتر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۹۵ میلیون ریال به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال‌احمر استان اهدا کرد.

حسن آصفی اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف جمعیت هلال‌احمر به‌منظور خدمت‌رسانی به عموم مردم و باهدف کمک به بیماران کرونایی ۱۷ کپسول اکسیژن ۱۰ کیلویی و ۲۰ مانومتر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۹۵ میلیون ریال توسط خیر نیکوکار قزوینی به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر استان اهدا شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین، وی افزود: این عمل خیرخواهانه در راستای خدمات ارائه‌شده توسط جوانان بشردوست اهل هلال در حوزه جوانان هلال‌احمر از ابتدای شیوع همه‌گیری کرونا و نیز به‌منظور تحقق اهداف بشردوستانه هلال‌احمر در جهت رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران در اختیار حوزه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قرار گرفت.

آصفی یادآور شد: از ابتدای شیوع همه‌گیری کرونا تا حال، اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر با انجام پایش‌های ورودی استان و شهرها، غربالگری مسافرین ورودی، طرح نذر سلامت، طرح ایران یاران جوان و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، همواره برای کنترل این بیماری در کنار کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوده‌اند.

وی بابیان اینکه جوانان بشردوست اهل هلال با فعالیت‌های بشردوستانه خود توانستند نظر این خیر را برای انجام این کار خیرخواهانه جلب کنند، بیان کرد: با شیوع ویروس کووید ۱۹ و ظرفیت محدود مراکز درمانی برای بستری و پیگیری روند درمان بیماران کرونایی در منزل و همچنین نیاز شدید این بیماران به دستگاه‌های کمک تنفسی ازجمله کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و مانومتر، بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر نیز از ابتدای شیوع این ویروس، تجهیزات موردنیاز مراجعه‌کنندگان را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین افزود: در حال حاضر نیز این بانک امانات در استان فعال است و بیماران کرونایی می‌توانند با مراجعه به این بانک‌ها به‌صورت رایگان کالای پزشکی مورد نیاز را دریافت و برای طول دوره درمان از آن استفاده کنند.

آصفی در پایان یادآور شد: در ایام کرونا و در شرایطی که مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند خیرین، هلال‌احمر استان را تنها نگذاشته و با یاری حداکثری و از دل‌وجان خود، در کنار هلال‌احمر یاری‌رسان بیماران و نیازمندان بوده‌اند و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همیاری مردم و خیرین بسیار خوب و نوع‌دوست استان که همیشه پیشگام در خط مهروزی‌اند و بارها نیز ثابت کرده‌اند بتوانیم خدمات خوب و شایسته‌ای در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی به نیازمندان واقعی جامعه برسانیم.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

فوری/ سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی/ چند کشته برجای گذاشت؟

به گزارش رمز فردا : حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *