پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

میوه های پر مصرف گران شدند .

  قیمت ۷قلم میوه و ۱۰قلم محصول فرنگی در میادین میوه و تره بار تهران کاهش یافت که ازجمله این اقلام، می‌توان به میوه‌هایی مثل گلابی، انگور و پسته و محصولات پرمصرفی همچون پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی و خیار اشاره کرد.

به گزارش رمز فردا – آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نشان می‌دهد قیمت برخی میوه‌های تابستانه در مقایسه با نرخنامه قبلی پایین آمده که در این میان به‌ترتیب، انبه با ۳ هزار تومان کاهش در هر کیلوگرم و خربزه با ۱۰۰ تومان کاهش در هر کیلوگرم، بیشترین و کمترین کاهش قیمت را داشته‌اند. گلابی، انگور، پسته و لیموترش و عناب دیگر محصولاتی هستند که در بخش میوه‌ها کاهش قیمت داشته‌اند.
گلابی اسپادانا با ۲ هزار تومان کاهش قیمت به ۲۳ هزار تومان رسید، انگور کندری با ۱.۱۰۰ تومان کاهش با قیمت ۱۴.۸۰۰ تومان عرضه می‌شود و عناب و پسته تازه نیز با یک‌هزار تومان کاهش قیمت به‌ترتیب ۲۲ و ۹۴ هزار تومان قیمت خورده‌اند.لیموترش هم در هفته گذشته ۲۰۰ تومان کاهش قیمت داشت و به ۱۵.۵۰۰ تومان رسید. در بخش سبزیجات و محصولات فرنگی بیشترین میزان کاهش قیمت به فلفل شیرین سوزنی و هویج اختصاص دارد و خیار رسمی و گلخانه‌ای کمترین میزان کاهش قیمت را به‌خود اختصاص داده است.

فلفل ۲.۲۰۰ تومان و هویج یک‌هزار تومان کاهش قیمت داشته‌اند و به‌ترتیب به ۹.۸۰۰ و ۱۳.۵۰۰ تومان رسیده‌اند. باتوجه به روند کاهشی قیمت هویج در بازار انتظار می‌رود قیمت این محصول پرحاشیه در میادین نیز بیش از این کاهش داشته باشد.

نرخنامه جدید نشان می‌دهد به جز کدوی مسمایی و فلفل دلمه‌ای که قدری افزایش قیمت داشته‌اند، قیمت سایر محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار کاهش داشته یا ثابت مانده‌اند. پیاز زرد، پیاز سفید، سیب زمینی، گوجه فرنگی، لوبیاسبز و ذرت شیرین، دیگر محصولاتی هستند که قیمتشان در نرخنامه جدید کاهشی بوده است.

منبع : اقتصاد ۲۴جدول

این مطالب را نیز ببینید!

قیمت تاکسی برقی‌های تهران چقدر است؟

به گزارش رمز فردا  : تشکری هاشمی در خصوص ورود تاکسی‌های برقی و قیمت آن گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *