شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در تهران

واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در تهران

تهران- مدیرکل آموزش و پرورش تهران از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در پایتخت خبر داد.

به گزارش رمز فرداعبدالرضا فولادوند در گفتگو  با اشاره به تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان، اظهار داشت: مسئولان مربوطه در همه زمینه‌ها تمهیدات لازم را برای تسریع و تسهیل در امر واکسیناسیون دانش آموزان را پیش بینی کرده اند.

وی با تأکید بر ضرورت هماهنگی اولیا دانش آموزان و مسئولان مدارس برای انجام واکسیناسیون، گفت: زمان و مکان واکسیناسیون دانش آموزان از طریق اولیای مدارس به والدین دانش آموزان اطلاع می‌شود و از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان می‌خواهیم که در اسرع وقت با مراجعه به پایگاه‌های تزریق واکسن نسبت به واکسیناسیون دانش‌آموزان اقدام کنند.

فولادوند با بیان اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله آغاز شده است افزود: دانش آموزان می‌توانند به همراه والدین خود به تمام پایگاه‌های فعال در شهر محل سکونت خود برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران عنوان داشت: با توجه به بازگشایی مدارس از آبان ماه یکصد مرکز ویژه واکسیناسیون دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در شهر تهران در نظر گرفته شده و امیدوار هستیم که با تسریع در امر واکسیناسیون هر چه زودتر بتوانیم شاهد حضور ایمن و با نشاط دانش آموزان در مدارس باشیم.

وی افزود: طی جلسه هماهنگی که در خصوص «واکسیناسیون مدرسه و خانواده محور» برای واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در سالن مدافعان سلامت معاونت بهداشت برگزار شد مقرر است که با استفاده از فضای مدارس و امکانات لجستیک مدارس فراخوان خانواده‌ها و دانش آموزان ۱۲ سال به بالا برای انجام واکسیناسیون در دو روز به صورت حجیم انجام شود.

منبع : خبرگزاری مهر

این مطالب را نیز ببینید!

گزارش قیمت بسته شده طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

امروز قیمت ها در بازار شیب نزولی را تجربه کردند، قیمت سکه امامی به ۴۴,۵۰۰,۰۰۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *