پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

رئیس دانشگاه آزاد: آماده پذیرش حضوری دانشجویان هستیم

رئیس دانشگاه آزاد: آماده پذیرش حضوری دانشجویان هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آمادگی کامل این دانشگاه برای پذیرش حضوری دانشجویان و آغاز آموزش حضوری گفت: ما در مسئله بازگشایی دانشگاه و از سرگیری آموزش مجازی، تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

به گزارش رمز فردا دکتر محمد مهدی طهرانچی ، ضمن بیان این طلب اظهار کرد: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده که از تاریخ ۱۵ آبان امکان بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد و در صورتی که مقدمات تزریق دو دوز واکسن برای همه دانشگاهیان فراهم شده، ما آمادگی لازم را داریم که دانشگاه آزاد اسلامی را برای از سرگیری آموزش حضوری بازگشایی کنیم.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون اعضای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تقریبا همه اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشگاه واکسن خود را دریافت کرده‌اند. برای واکسیناسیون دانشجویان نیز امکاناتی که فراهم شده، فراتر از تعداد دانشجویانی است که واکسن زده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که واکسیناسیون دو دوز دانشجویان هرچه سریع‌تر انجام شود. البته در حال حاضر هیچ مانعی در فرایند واکسیناسیون وجود ندارد. بیش از ۱۰۰ مرکز واکسیناسیون در دانشگاه آزاد وجود دارد که حتی برای واکسیناسیون عمومی نیز از امکانات این مراکز استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه از دانشجویانی که اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند، می‌خواهیم در این زمینه اقدام کنند، خاطرنشان کرد: برای اینکه دانشجویان بخواهند وارد خوابگاه‌ها شوند، حتما باید واکسن خود را دریافت کرده باشند. ما در دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های مختلف آماده بازگشایی هستیم. سلف‌ها و خوابگاه‌های ما نیز بازسازی شده و آماده پذیرش دانشجویان هستند. ما هم منتظریم، اگر واکسیناسیون دو دوز جامعه کامل باشد و موج جدید کرونا شیوع پیدا نکند، آماده از سرگیری آموزش حضوری هستیم.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

کاربرد هوش مصنوعی در تعیین جنسیت

به گزارش رمز فردا : مطالعات اخیر در دانشگاه «استنفورد» اعلام کرد: دقت هوش مصنوعی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *