شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

اکبری: تیم سامبو به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می شود

اکبری: تیم سامبو به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می شود

رییس انجمن سامبو از اعزام دو ورزشکار سامبو به مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان در اواخر آبان خبر داد.

به گزارش رمزفردا عباسعلی اکبری، درباره وضعیت تیم سامبو برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان اظهار کرد: مسابقات قهرمان جهان سامبو ۲۱ تا ۲۴  آبان در ازبکستان برگزار می‌شود و تیم ما به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی در مورد احتمال اعزام به این مسابقات گفت: با حمایت های لازم شرایط اعزام ورزشکاران به این مسابقات فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد، البته اگر اتفاق خاصی مثل شرایط کرونایی تا زمان اعزام پیش نیاید.

رییس انجمن سامبو با اشاره به جوایز دلاری این دوره از مسابقات قهرمانی جهان سامبو ، خاطرنشان کرد: در این مسابقات برای مدال آوران طلا ۴ هزار ، نقره ۳ هزار و برنز ۲ هزار دلار از سوی فدراسیون جهانی پیش بینی شده است و سطح فنی مسابقات بسیار بالا است و مدال آوری به راحتی امکانپذیر نیست. هر چند ورزشکاران ما نیز برای حضور موفق در این مسابقات تا به امروز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند.

اکبری همچنین در خصوص تجلیل از مدال آوران این رشته ،پس از کسب مدال آوری در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان، گفت: تجلیل از مدال آوران همیشه توسط وزارت ورزش و جوانان در پایان سال انجام می‌شود ، بنابراین هر زمان وزارت ورزش و جوانان اقدام به تجلیل از مدال آوران آسیایی و جهانی کند، مدال آوران رخدادهای این رشته نیز تجلیل خواهند شد.

وی در پایان پیرامون برنامه‌های این انجمن تا پایان سال افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن سامبو حضور قوی در بازیهای آسیایی داخل سالن است، بنابراین با کاهش بیماری کرونا سعی داریم اردوهای خود را در صورت امکان تا شروع بازیهای آسیایی مرتب و بدون وقفه برگزار کنیم تا کم کم برای بازیهای آسیایی آماده شویم. همچنین در راستای توسعه همه جانبه سامبو در سطح کشور و شناخت هرچه بهتر استعدادهای این رشته کشور را منطقه بندی کردیم  تا ضمن جلوگیری از تمرکز زدایی در انجام فعالیت ها، در حوزه های مختلف و در موضوع توسعه همگانی و قهرمانی این ورزش فرصت برابری را برای همه علاقه مندان فراهم آوریم.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک

آزادکاران اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *