پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

کشتی آزاد زیر۲۳سال قهرمانی جهان

کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان/ پیروزی ۵ آزادکار ایران در مبارزه نخست

آزادکاران ایران در ۵ وزن نخست رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در نخستین مبارزه مقابل رقیبان خود به برتری رسیدند.

به گزارش رمز فردا ، در آغاز رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۱ که در بلگراد پایتخت صربستان در حال برگزاری است، نمایندگان ایران در مبارزه نخست برابر رقیبان خود صاحب برتری شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف پاتریک گلوری از آمریکا رفت و در یک مبارزه دشوار با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف بک بولات میرزانظر دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، سید حسن عبادی در دور نخست مقابل کارولی کیس از مجارستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد با برنده دیدار میان پاول گرایور از مولداوی و جاویت آجار از ترکیه مصاف خواهد داد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۲۸ نفر شرکت کرده‌اند، علی اکبر فضلی در دور اول استراحت کرد و در دور دوم با حاضر نشدن باسار ندوم از گینه بیسائو بر روی تشک، به عنوان کشتی‌گیر پیروز معرفی شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده مبارزه چیریستو فوریدیس از یونان و آکمات علی‌اف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان می‌رود.

دروزن ۷۹ کیلوگرم که ۲۱ نفر شرکت کرده اند، علی سوادکوهی در دور اول مقابل ویکی از هند به سختی و با نتیجه ۴ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف اوکتای حسن از بلغارستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست برابر واسیل پولیوچنکا از بلاروس با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. وی در دومین مبارزه و در یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار میان زوریکو اورتاشویلی از گرجستان و سوتان اوتیموف از بلغارستان می‌رود.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک

آزادکاران اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *