جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

استخراج رمزارزدرخانه علی کریمی تکذیب شد

شایعه‌ای که درباره علی کریمی و استخراج رمزارز در خانه این ستاره سابق فوتبال ایران مطرح شده بود، توسط سخنگوی صنعت برق تکذیب شد.

استخراج رمزارز در خانه علی کریمی
به گزارش رمز فردا ، درحالی‌که متوسط مصرف برق در هر واحد مسکونی حدود ۳۰۰ کیلووات‌ساعت درماه است، قبض برق منزل مسکونی علی کریمی نشان می‌دهد او طی یک‌ماه حدود ۶۴۰۰کیلووات‌ساعت برق مصرف کرده است؛ یعنی ۲۱برابر متوسط مصرف!
انتشار این اعداد عجیب‌وغریب در فضای مجازی باعث شد شایعاتی پیرامون ملی‌پوش سابق فوتبال ایران شکل بگیرد و برخی تصور کنند کریمی در منزل مسکونی‌اش رمزارز استخراج می‌کند که مصرف برق را تا این حد بالا می‌برد.اما سخنگوی صنعت برق با توضیحاتی دقیق به رد این شایعه پرداخت.

مصطفی رجبی مشهدی در این‌باره می‌گوید: «اگر در یک دوره خاص، مصرف برق این مشترک بیشتر می‌شد می‌توانستیم این احتمال را بدهیم. اما رفتار مصرفی این فوتبالیست در تمام دوره‌ها تقریبا یکسان و البته بالا بوده است.»
بنابراین تحلیل صنعت برق این است که کریمی در کار رمزارز نیست بلکه یکی از مشترکان پرمصرف برق در کشور است.
سخنگوی صنعت برق می‌گوید تعداد این مشترک‌های پرمصرف در کشور زیاد نیست، اما از علی کریمی پرمصرف‌تر هم هست: «یکی از مشترکان ماهانه حدود ۱۰هزار کیلووات‌ساعت برق درماه مصرف می‌کرده، یعنی تقریبا یک‌ونیم‌برابر بیشتر از علی کریمی.»
سخنگوی صنعت برق در پایان تأکید کرده کسانی که بیش از حد مجاز از انرژی‌های کشور استفاده می‌کنند، باید بهای واقعی آن را بپردازند.

منبع: خبر ورزشی

این مطالب را نیز ببینید!

پیروزی یزدانی مقابل عموزاد در جام یاشاردوغو

در جریان رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *