پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

همراه اول و ایرانسل ۱۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند

ازسوی تعزیرات؛

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از جریمه قطعی ۱۳ هزار میلیارد ریالی همراه اول و ایرانسل به سبب اضافه دریافت از مشتریان در بسته‌های اینترنتی خبر داد.

همراه اول و ایرانسل ۱۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند
به گزارش رمز فردا – محمدعلی اسفنانی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شکایت حدود یکسال گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در تعزیرات تهران منجر به صدور حکم شده است؟ افزود: رسیدگی به این پرونده قدری طولانی شد چرا که باید استعلاماتی انجام می‌شد و کار کارشناسی صورت می‌گرفت تا نحوه محاسبه اضافه دریافتی که از مردم در بسته‌های ارائه شده طولانی مدت و کوتاه مدت صورت گرفته بود، مشخص شود که کاری فوق العاده فنی بود و باید مراجع خاصی میزان تخلف را به ما اعلام می‌کردند.

وی گفت: در هر حال این پرونده در شعب بدوی ما رسیدگی و منجر به صدور حکم شد و در شعبه تجدیدنظر هم این حکم قطعیت پیدا کرد و قابلیت اجرا دارد.

 

اسفنانی افزود: بر همین اساس اپراتور همراه اول به پرداخت جریمه‌ای معادل ۷ هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و مهر تخلف نوبت اول و اپراتور ایرانسل هم به پرداخت پنج هزار و ۴۰۷ میلیارد ریال جزای نقدی و مهر تخلف نوبت اول محکوم شدند.

وی گفت: با توجه به این که مردم نیز از این قضیه متضرر شدند امکان پرداخت خسارت به مردم هم باید فراهم شود.

اسفنانی افزود: این رای در اداره کل تعزیرات حکومتی تهران قطعی است و البته در دیوان عدالت اداری اگر طرح دعوی کنند قابلیت تجدید نظر دارد و اگر در دیوان عدالت دستور توقف صادر نشود این حکم از همین امروز قابلیت اجرا خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

این مطالب را نیز ببینید!

زمان اعلام فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش رمز فردا : اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشستی خبری که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *