پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

بورس سبز خواهد ماند؟

روز گذشته بازار سهام در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل بورس با بیش از سه هزار واحد مثبت (۰٫۲ درصد رشد) در محدوده یک میلیون و ۴۳۴ هزار واحد قرار گرفت.

بورس
به گزارش رمز فردا ،روز گذشته بازار سهام در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل بورس با بیش از سه هزار واحد مثبت (۰٫۲ درصد رشد) در محدوده یک میلیون و ۴۳۴ هزار واحد قرار گرفت. برخی از کارشناسان به روند متعادل تا مثبت بازار امروز امیدوارند. اما چه اخباری بازار امروز را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟
وزیر بهداشت گفت: تمام واکسن‌های تولید داخل ما از بهترین‌ها هستند و انواع پلتفرم واکسن‌ها را داریم.
وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد امروز با همتای ایرانی خود گفتگو کرده است. وی مدعی شد هدف برلین دستیابی سریع به نتیجه مطلوب در مذاکرات احیای برجام در وین است.

مؤسسه مشاوره انرژی وودمکنزی این هفته اعلام کرد که اگر زمستان سردتر از حد معمول باشد، اروپا می‌تواند راهی برای فرار از کمبود گاز طبیعی داشته باشد. بازار بسیار محدود گاز اروپا ممکن است در صورت استفاده از بخشی از ذخیره‌سازی گاز که سبب حفظ فشار گاز در مخزن‌ها می‌شود، از تنگنای عرضه خلاص شود.چ

یزدان سیف مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: گندم مورد نیاز کشور از اردیبهشت ماه و شکر تا خردادماه سال آینده تامین است. واردات برنج در سال جاری افزایش یافته است. واردات شکر نیز به کاهش رو‌به‌رو بوده است.
علی رستمی، مدیرعامل شستا گفت: به زودی رایتل در بازار فرابورس ایران پذیرش خواهد شد. با عقد قرارداد با کارگزارى صبا تأمین، فرآیند بورسى شدن شرکت در حال انجام است.
خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه سه اقدام را شرط ایران در بازگشت امریکا به برجام خواند. آمریکا باید مقصر بودن خود را بپذیرد. تحریم‌ها یکجا لغو شود. تضمین دهد که هیچ دولت دیگری اقدام ترامپ در خروج از برجام را تکرار نکند.

منبع : اقتصاد ۲۴

این مطالب را نیز ببینید!

پیروزی یزدانی مقابل عموزاد در جام یاشاردوغو

در جریان رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *