جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

دستگیری متهم متواری و کشف بیش از ۱۷۰۰ گرم مواد مخدر

دستگیری متهم متواری و کشف بیش از ۱۷۰۰ گرم مواد مخدر

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهم و کشف بیش از ۱۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارشرمز فرداسرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد سی و یکم خرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب قبل از بزرگراه فتح به یک دستگاه خودرو پراید که فاقد پلاک جلو بود مظنون شدند که پس از استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد، فاقد سابقه است اما راننده خودرو پراید به محض مشاهده خودروی گشت پلیس آگاهی از خودرو پیاده شد و یک عدد وسیله مخصوص استعمال مواد مخدر شیشه را به بیرون پرتاب کرد.

وی افزود: در ادامه و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد هویت راننده خودرو «حسن» ۳۱ ساله است و حالت روانی طبیعی ندارد و دارای اضطراب شدید است. بر همین اساس با هماهنگی های لازم و بازرسی از خودرو ۹۲۶  گرم مواد مخدر با لفافه شبیه به هروئین و ۷۹۹  گرم مواد با لفافه مشکوک به شیشه کشف شد.

یوسف‌وند افزود: در نهایت با هماهنگی های صورت گرفته، خودرو به پارکینگ منتقل شد و متهم و مواد مخدر کشف شده برای بررسی بیشتر تحویل پایگاه پنجم مبارزه با مواد مخدر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: طی بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم سابقه دار و متواری است که با اقدام به موقع و عکس العمل هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی وی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

این مطالب را نیز ببینید!

تیراندازی سرباز وظیفه به سمت مأمور گشت در ساوجبلاغ

به گزارش رمز فردا: اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد که علت تیراندازی جنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *