جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

۲فوتی و ۲۱ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده + اسامی

۲فوتی و ۲۱ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده + اسامی
عکس دریافتی از جمعیت هلال احمر.

رئیس سازمان امدادونجات از اعزام سه تیم به محل وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران خبر داد و گفت: متاسفانه در جریان این حادثه ۲ تن از خبرنگاران جان خود را از دست دادند.

مهدی ولیپور در گفت و گو با رمز فردا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:٠٠ روز جاری یک مورد واژگونی اتوبوس در محور ارومیه – نقده اطلاع رسانی شد که سه تیم به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه این حادثه ٢١ مصدوم و دو جانباخته داشته است.

وی ادامه داد: تیم امداد هوایی از تبریز جهت پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است.

رییس سازمان امداد و نجات همچنین گفت: براساس اعلام اورژانس حال ۴ تا ۶ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده و در حال حاضر بالگرد در حال آماده سازی و تحویل بیماران برای انتقال به بیمارستان ارومیه است.

وی گفت: استاندار، مدیرعامل هلال احمر و مدیریت بحران استانداری در محل حادثه حضور دارند.

مصدومین تیم خبرنگاران حوزه محیط زیست هستند که از طرف سازمان محیط زیست برای تهیه گزارش اعزام شده بودند.

۱۹:۲۲ – مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز به ایسنا گفت: حادثه واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس در نقده ارومیه به سامانه ١١۵ اعلام شد و ١٠ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی نیز گفت: در این تصادف  ۲۱ نفر مصدوم و ۲نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

به گفته خالدی، بیمارستان امام خمینی ارومیه در همین راستا آمادگی خود را برای رسیدگی به وضعیت مصدومان اعلام کرده است.

اعلام اسامی مصدومان

۲۰:۳۳ –اورژانس، اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست را که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا بر اساس اعلام اورژانس، اسامی مصدومان به این شرح است: محمدمهدی گوهری، محمد رحیم مقدس، حسن ظهوری، مرتضی محمد صادق، ابراهیم  نژادرفیعی، مرتضی محمدزاده، زهرا رفیعی،   سهیل فرجی، نیما عبدالله پور، آیسان زرفام، فروغ فکری، رباب باباخان، زهرا کشوری، نگار اکبری، زینب رحیمی، کمال عثمانپور، علی حاجی مرادی، علی شریف زاده، صدرا محقق، آسیه اسحاق و سعید بیداد.

علت واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران

۲۰:۴۶ – سرهنگ شیرانی – رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت وگو با ایسنا، علت واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

۲۰:۴۶ – سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود، درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

۲۱:۰۶ – مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا را در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس خبرنگاران اعزامی به استان آذربایجان غربی تسلیت گفت.

۲۱:۰۷ – مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، ضایعه درگذشت خبرنگار این خبرگزاری و خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

۲۱:۱۱ – مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضایعه درگذشت خبرنگار این خبرگزاری و خبرنگار ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

اسامی مصدومان منتقل شده به فرودگاه ارومیه

۲۱:۱۹ – رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از انتقال چهار تن از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست به فرودگاه ارومیه جهت اعزام به بیمارستان، خبر داد.

سازمان راهداری تأیید کرد: مقصر بودن راننده در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

۲۱:۲۴ – مدیرکل آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران حوزه محیط زیست، اعلام کرد: راننده بدون صورت وضعیت و به صورت فردی اقدام به مسافرگیری در مسیر کرده و بر اساس آخرین گزارش پلیس راه به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در بروز این حادثه مقصر بوده است.

معاون دفتر رئیس جمهوری درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت

۲۱:۳۷ – معاون دفتر رئیس جمهوری با صدور پیامی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.

جزئیاتی از سفر خبرنگاران محیط زیست و واژگونی اتوبوس

۲۱:۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت بابت درگذشت دو تن از خبرنگاران ارزشمند محیط زیست، جزئیاتی از سفر خبرنگاران برای بازدید از پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه منتشر کرد.

پیام تسلیت عیسی کلانتری در پی درگذشت خبرنگار محیط‌زیست

۲۱:۴۵ – رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، ضایعه درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

این مطالب را نیز ببینید!

تیراندازی سرباز وظیفه به سمت مأمور گشت در ساوجبلاغ

به گزارش رمز فردا: اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد که علت تیراندازی جنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *