پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

باید رعایت پروتکل‌ها در وسایل حمل و نقل جدی گرفته شود

باید رعایت پروتکل‌ها در وسایل حمل و نقل جدی گرفته شود

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه شاهد هستیم که قطارها، هواپیماها و اتوبوس‌ها با ظرفیت کامل به فعالیت خود ادامه می‌دهند و رعایت پروتکل ها به نوعی در سطح جامعه کمرنگ شده است.

به گزارش رمز فردا اسماعیل حسین زهی ، با اشاره به ضرورت تشدید نظارت‌ها بر مرزهای کشور به منظور ممانعت از ورود گسترده افراد مبتلا به سویه اُمیکرون به داخل کشور، بیان کرد: متاسفانه جهان با ویروس کرونا درگیر شده و هر روز شاهد ورود سویه‌های جدید این بیماری در سطح دنیا هستیم. رعایت پروتکل‌ها کماکان یک امر ضروری بوده و برای حفظ سلامت جامعه باید توصیه پزشکان محور کار باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که قطارها، هواپیما ها و اتوبوس ها با ظرفیت کامل به فعالیت خود ادامه می دهند و رعایت پروتکل‌ها به نوعی در سطح جامعه کمرنگ شده است. لازم همه بخش‌ها دست به دست هم داده تا از شیوع گسترده سویه اُمیکرون در کشور جلوگیری شود.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به منظور ممانعت از ورود سویه جدید به داخل کشور باید نظارت دقیقی بر روی مبانی ورودی و خروجی کشور اعمال شود. بعضا شاهد هستیم که از مرزهای جنوب شرقی کشور برداران افغان از طریق مبانی غیر رسمی وارد کشور می شوند. باید نظارت دقیق تری در مرزهای زمینی و هوایی کشور اعمال شود.

وی در ادامه تاکید کرد: نباید اجازه داد رعایت پروتکل ها در سطح جامعه کمرنگ شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا از شیوع گسترده سویه اُمیکرون در داخل کشور جلوگیری کنیم.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

زمان اعلام فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش رمز فردا : اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشستی خبری که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *