پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان: شغل ندارم!

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان: شغل ندارم!

به گزارش رمز فردا /البرز دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز وزنه‌برداری جهان گفت: مهمترین دغدغه من نداشتن شغل مناسب و مسکن است، چرا که تنها راه درآمد من حضور در تیم‌های لیگ برتری است و با قراردادی که در لیگ می‌بندم فقط هزینه‌های آماده سازی در مسابقات را می‌توانم پرداخت کنم.

میر مصطفی جوادی نایب قهرمان دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه برداری جهان که اخیراً در تاشکند ازبکستان برگزار شد، گفت: من همه تلاشم را برای برافراشته شدن پرچم کشورم در مسابقات جهانی انجام دادم، اما انتظار داشتم مسئولین در استقبال و تقدیر از من جدی‌تر بودند تا انگیزه من برای مسابقات آتی بیشتر شود.

نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت : متاسفانه وزنه برداری در طی این چند سال در شرایط خوبی قرار ندارد و شرایطی که یک ورزشکار حرفه‌ای برای اعزام به مسابقات باید داشته باشد فراهم نمی‌شود.

وی افزود: در مسابقات اخیر جهانی که در تاشکند ازبکستان برگزار شد، ۱۰ ورزشکار آقا و سه ورزشکار خانم از ایران به این مسابقات اعزام شدند که بنده توانستم در هر شش حرکت موفق شوم و دو نقره و یک برنز مسابقات جهانی را به دست بیاورم.

میر مصطفی جوادی اظهار کرد: مهمترین دغدغه من نداشتن شغل مناسب و مسکن است، چرا که تنها راه درآمد من حضور در تیم‌های لیگ برتری است و با قراردادی که در لیگ می‌بندم فقط هزینه‌های آماده سازی در مسابقات را می‌توانم پرداخت کنم.

وی افزود: قبل از مسابقات جهانی سه ماه در اردوی تیم ملی بودم که در طی این سه ماه هیچ حقوقی دریافت نکردم.

به گزارش رمز فردا  میر مصطفی جوادی از سن ۱۷ سالگی وارد اردوی تیم ملی شد، در سن ۱۹ سالگی به مسابقات بین الملی اعزام و توانست نقره و برنز مسابقات آسیایی در رده جوانان و مدال برنز آسیایی در رده بزرگسالان را به دست آورد. وی در مسابقات اخیر که در تاشکند ازبکستان برگزار شد توانست دو مدال نقره و یک مدال برنز بزرگسالان جهان را بدست بیاورد.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

خبر بد درباره تخت جمشید و پاسارگاد

به گزارش رمز فردا : محمد درویش با اشاره به اینکه فرونشست زمین هنگامی که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *