پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

جلال مقامی: همسر و همکار دلسوزم را از دست دادم

جلال مقامی: همسر و همکار دلسوزم را از دست دادم

جلال مقامی، پیشکسوت دوبله که صبح جمعه، ششم اسفند ماه همسرش رعفت هاشم پور را از دست داد حالا در نبود همسرش بسیار غمگین است و می گوید: همسر و همکار دلسوزم را از دست دادم اما چه می شود کرد، به هر حال مرگ برای همه است.

این هنرمند عرصه صدا با اینکه یک روز است که عزادار از دست دادن همسرش شده، اما همچنان با صدای مهربانش از ما استقبال می‌کند و در گفت و گویی کوتاه با ایسنا می گوید: تشکر از اینکه همیشه به یاد ما هستید. متاسفانه جمعه همسر مهربانم را از دست دادم. بیش از ۵۰ سال است که با همسرم، خانم هاشم‌پور زندگی کردیم. این سال‌ها همیشه در کنار هم بودیم و با هم کار کردیم؛ طبیعتاً الان از رفتن ایشان غمگینم چون علاوه بر همسر، یک همکار دلسوزم را از دست دادم.

او در پاسخ به اینکه در طول این سال ها کدام یک استاد همدیگر بودید؟ خاطرنشان می‌کند: هیچ کدام استاد هم نبودیم چون زمانی که من به واحد دوبلاژ آمدم ایشان هم حضور داشتند و با هم کار می کردیم و از همدیگر کار یاد می گرفتیم ولی هیچکدام برای دیگری استادی نکردیم.

این صدای ماندگار دوبله صحبتش را اینگونه ادامه می‌دهد: مرگ برای همه هست. به خصوص در این شرایط که متاسفانه کرونا مثل برگِ درخت آدم ها را می گیرد. باور کنید خود من شاید یک سال و نیم است که پایم را از آپارتمانم بیرون نگذاشته ام؛ هم به دلیل بیماری و هم به دلیل شرایطی که دارم. من هنوز به دلیل شکستگی پاهایم که تقریبا دو سال پیش اتفاق افتاد هنوز نمی‌توانم به راحتی راه بروم و از واکر استفاده می کنم.

جلال مقامی در پایان درباره مراسم خاکسپاری مرحومه هاشم پور خبر می دهد: شنبه هفتم اسفند ماه مراسم خاکسپاری همسرم در بهشت سکینه کرج برگزار می شود اما اینکه ظهر باشد یا بعد از ظهر هنوز قطعی نشده؛ ضمن اینکه به دلیل کرونا اجازه نداریم بیش از پنج ـ شش نفر در مراسم حاضر شویم. به هر حال ممنونم از دوستانی که پیام تسلیت می دهند، تماس می‌گیرند و به یاد ما هستند اما مراسمی برگزار نخواهد شد.

به گزارش رمز فردا ، رعفت (رفعت) هاشم‌پور، پیشکسوت عرصه دوبله ایران جمعه ـ ششم اسفند ماه ـ بر اثر کهولت سن درگذشت.

این دوبلور به جای اکرم محمدی در سریال «پدرسالار»، هتی کینگ در «قصه‌های جزیره»، به جای فخری خوروش در سریال «امام علی (ع)» و فریده سپاه منصور در «معصومیت از دست رفته» صداپیشگی کرده بود.

از دیگر آثار به یادماندنی از این دوبلور، صداپیشگی در نقش اسکارلت اوهارا در سینمایی «بربادرفته» بود.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

کاربرد هوش مصنوعی در تعیین جنسیت

به گزارش رمز فردا : مطالعات اخیر در دانشگاه «استنفورد» اعلام کرد: دقت هوش مصنوعی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *