پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

مهدی پور: هیات مدیره و مدیرعامل استقلال را اصلا نمی‌بینیم/ تمرکز کنعانی‌زادگان روی تیم خودشان باشد

هافبک استقلال گفت: شخصا اصلا از هیات مدیره و مدیرعامل خبر ندارم که چه کار می‌کنند و آنها را نمی‌بینیم.

مهدی پور: هیات مدیره و مدیرعامل استقلال را اصلا نمی‌بینیم/ تمرکز کنعانی‌زادگان روی تیم خودشان باشد

به گزارش رمز فردا، مهدی مهدی پور پس از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی داریم، اما خوشبختانه با سه امتیاز از زمین خارج شدیم که خیلی هم حساس بود.

وی در مورد پاداش مجیدی به بازیکنان گفت: مجیدی بازی قبل ۱۰ میلیون تومان از حساب شخصی اش داده بود و بعد از این برد نیز ۲۰ میلیون تومان داد. فقط می‌توانیم بگوییم دم او گرم. ما تمام تلاش مان را می‌کنیم که محبت‌های او و هوادارانی که در ورزشگاه نیستند را جبران کنیم.

هافبک استقلال در مورد کنعانی زادگان گفته که استقلالی ها بیشتر از ما می‌گیرند، اما تظاهر می‌کنند، عنوان کرد: این اتفاق خوبی نیست که آنها در مورد تیم ما و ما در مورد آنها صحبت کنیم. به نظرم حسین باید تمرکزش را بیشتر روی تیم خود بگذارد و ما هم خودمان می‌دانیم چه مشکلاتی داریم. بازی قبل گفتیم مشکل مالی زیادی داریم، اما الان چیزی که نیاز داریم امکانات و یک رختکن خوب و زمین تمرین است. امکانات اولیه ای که یک تیم لیگ برتری باید داشته باشد را متاسفانه نداریم.

مهدی پور ادامه داد: به نظرم در این جبهه‌ای که ایستادیم، تنها هستیم. سرمربی تیم برای اینکه به بازیکنان روحیه بدهد، از جیب خود پاداش می‌‌دهد. شخصا اصلا از هیات مدیره خبر ندارم که چه کار می‌کنند.اصلا مدیرعامل را نمی‌بینیم و کنار ما نیستند. الان کادرفنی و بازیکنان یک طرف تنها مانده‌اند.

وی در مورد روند خود با یک گل و یک پاس گل گفت: تلاش می‌کنم در هر بازی به تیمم کمک کنم. هر گلی که به ثمر می‌رسد همه بازیکنان از سید حسین حسینی تا مهاجم همه کمک می‌کنند. گلی هم که زدم روی یک کار تیمی خوب بود.

هافبک استقلال در خصوص حمایت هواداران از بازیکنان و کادرفنی تاکید کرد:هوادار واقعیت را می‌بیند که بازیکنان و کادر چطور تلاش می‌کنند. آنها همیشه کنار ما هستند.

این مطالب را نیز ببینید!

پیروزی یزدانی مقابل عموزاد در جام یاشاردوغو

در جریان رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *