پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

جزئیات قتل مهرسای ۳ ساله در مشهد

به گزارش رمز فردا /خراسان رضوی بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به کشف جسد مهرسای ۳ ساله جزئیات قتل این دختربچه را تشریح کرد. 

قاضی عارفی‌راد با اشاره به اینکه این قتل در ۲۰ اردیبهشت جاری و در منطقه مهدی‌آباد مشهد انجام شده اما کشف جسد روز گذشته بوده است، اظهار کرد: متهم که جوانی ۲۵ ساله و از ساکنان همان محدوده و چند همسایه بالاتر از مقتول بوده است، نسبت به موضوع اقرار دارد.

وی ادامه داد: او دختربچه را به قصد تعرض و نه تجاوز وارد منزل کرده بعد که دختر سروصدا کرده، میخواسته او را رها کند اما چون کوچه شلوغ بوده ترسیده که دختر را رها کند و بقیه متوجه موضوع شوند؛ به همین دلیل او را به پشت بام منتقل می‌کند و چون بچه همچنان سروصدا می‌کرده گلوی او را فشار می‌دهد و دختربچه در نهایت خفه می‌شود.

بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: پس از فوت دختر، متهم جسد را داخل کیسه کرده و به ملک مجاور که در حال ساخت است پرتاب می‌کند.

عارفی‌راد درخصوص نحوه کشف جسد عنوان کرد: صاحب ملک درحال ساخت بعد از حدود یک هفته که در ملک نبوده، هنگام مراجعه به ملک با  کیسه حاوی جسد مواجه شده  و اعلام کشف جسد کرده است. دیروز حوالی ساعت ۱۲ کشف جسد گزارش شد و  با توجه به فرضیه‌ها هفت هشت منزل را بازرسی کردیم و در نهایت پس از ۷ ساعت کار مستمر متهم در همان محدوده دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه اعلام مفقودی دختر بچه در تاریخ ۲۰ اردیبهشت انجام شده بود، تصریح کرد: در روز حادثه دختربچه در کوچه و بدون پدر و مادرش بوده است. پدر او راننده شرکت واحد است و می‌خواسته به سرکار برود و قبل از آن استراحت کند. معمولا در مناطق پایین شهر هنگام استراحت بچه ها را بیرون می‌فرستند که بازی کنند بچه در حال بازی و سر ظهر بوده است که این اتفاق افتاده است.

بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه با توجه به بررسی‌های اولیه تجاوز انجام نشده است، گفت: علت مرگ در دست برسی است. جسد امروز به کالبد شکافی رفته و پس از انجام آزمایشات مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: متهم در اعترافاتش عنوان کرده که در یک کارگاه کولرسازی کار می‌کند. او روز حادثه وقتی برای صرف ناهار به خانه برمی‌گشته ،در گوشی تلفن همراهش فیلم‌ها و تصاویر مستهجن تماشا می‌کرده و زمانی که به خانه رسیده دختربچه را داخل کوچه دیده و وسوسه‌های شیطانی به سراغش آمده است.

وی همچنین با اشاره به قتل دیگری که شب گذشته در مشهد رخ داده بیان کرد: شب گذشته قتل دیگری در منطقه قاسم‌آباد داشتیم. پسر جوانی متولد ۷۶ در اثر درگیری به قتل رسیده است. متهم شناسایی شده اما متواری است. دلیل درگیری نیز در دست بررسی است.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

خبر بد درباره تخت جمشید و پاسارگاد

به گزارش رمز فردا : محمد درویش با اشاره به اینکه فرونشست زمین هنگامی که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *