پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

نمایش آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر

آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش درمی آیند

به گزارش رمز فردا ،موزه هنرهای معاصر تهران درست همزمان با شروع سال جدید، شاهد یک تغییر مدیریت بود که به دنبال آن عبادرضا اسلامی کولایی به عنوان مدیر جدید این مکان فرهنگی و هنری معرفی شد. پس از اتمام آخرین نمایشگاه به نام «پنج گنج»، ۳۳ روزی می‌شود که موزه هنرهای معاصر تهران صرفا در بخش اداری و احتمالا فروش کتاب باز است. درهای این مکان فرهنگی و هنری اما بالأخره چه زمانی به روی دوستداران هنرهای تجسمی باز خواهد شد و نمایشگاه بعدی در چه تاریخی افتتاح خواهد شد؟

عبادرضا اسلامی کولایی، مدیر موزه هنرهای معاصر تهران در گفت‌وگویی با ایسنا برنامه موزه برای نمایشگاه جدید را چنین شرح داد: «۱۸ خرداد ماه شورایی برای برگزاری یک نمایشگاه در حوزه هنر مفهومی تشکیل شد و در حال حاضر کیوریتور آن تمام کارهای لازم را انجام داده است.»
او ادامه داد: «این نمایشگاه قرار است آثار گنجینه را به نمایش بگذارد و درواقع برای افرادی است که می‌گفتند چرا آثار گنجینه را به نمایش نمی‌گذارید. همچنین قسمت دوم کارهای ناصر اویسی است که امروز جلسه آن تشکیل شد و از قبل هم صحبت کردیم و تاریخ را قطعی کردیم. فکر می کنم این نمایشگاه یک هفته پس از هنر مفهومی برگزار خواهد شد.»

کولایی همچنین اظهار کرد: «گالری‌های موزه حدودا از ۳۰ خرداد ماه باز خواهند شد. یکی از موضوعاتی که وجود داشت این بود که برخی پنجره‌های موزه نورگیر خوبی نداشتند و این مسأله درمورد نمایشگاه پنج گنج نیز وجود داشت. ما برنامه را یک هفته به تأخیر انداختیم و امروز نورگیرها نصب شدند. یک بحث دیگر بحث شست‌وشوی موکت‌ها و مواردی از این دست بود که همگی انجام شدند.»
به گفته‌ی رییس جدید موزه هنرهای معاصر تهران، این مکان فرهنگی و هنری حدودا ۳۰ خرداد ماه آثار گنجینه موزه را به نمایش خواهد گذاشت و به این ترتیب پس از یک دوره تعطیلی ۳۳ روزه، گالری‌های موزه بالأخره به روی دوستداران هنرهای تجسمی بازخواهند شد.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

۱۲ روز مانده تا جشنواره فیلم فجر؛ مکان برگزاری روی هوا!

فقط ۱۲ روز تا آغاز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگترین رویداد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *