شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

راه اندازی هشت ایستگاه وپنج ورودی جدید مترو تا پایان امسال

بهره‌برداری از ۸ ایستگاه و ۵ ورودی جدید مترو در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری پنجم تا پایان سال قرار دارد که با روی کارآمدن مدیریت شهری ششم، افتتاح این ایستگاه‌ها و تغییر دادن یا ندادن در برنامه‌ها، محل پرسش است.

مترو

به گزارش رمز فردا به نقل از همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان این مطلب افزود: قطعاً هرکسی که شهردار تهران شود، توسعه مترو جزو اولویت‌های او خواهد بود. مدیریت شهری دوره ششم امکان تغییر در برنامه‌ریزی افتتاح ایستگاه‌ها و توسعه خطوط را دارد.

همچنین نظر شهردار منتخب می‌تواند در تعداد و چگونگی بهره‌برداری از ایستگاه‌ها اعمال شود. اما به‌نظر می‌رسد هرکسی که به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شود از تحقق برنامه فعلی مدیریت شهری پنجم در حوزه مترو حمایت خواهد کرد.

علی امام ضمن اشاره به افتتاح ۴ ایستگاه مترو از ابتدای امسال تاکنون، گفت: حداقل افتتاح ۸ایستگاه دیگر در برنامه‌ریزی ما برای پایان سال قرار دارد. همچنین ۵ ورودی ایستگاه دیگر در برنامه بهره‌برداری قرار دارد. امسال توسعه جنوبی خط ۶ به پایان می‌رسد. درحال حاضر حفاری به ایستگاه پایانی یعنی ضلع شرقی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) رسیده است اما دستگاه حفار مکانیزه (TBM) باید مسیر را به سمت خط یک ادامه دهد چراکه طبق طرح جامع حمل‌ونقل ریلی تهران، توسعه جنوبی به ایستگاه شهرری در خط یک باید متصل شود.

او با بیان این که کار دستگاه حفار مکانیزه به اتمام نرسیده اما درحال حاضر به ایستگاه آخر خط۶ رسیده‌ایم، افزود: حفاری و پوشش بتنی این مسیر ۷.۵کیلومتری، زودتر از پایان سال تمام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره زمان کلنگ‌زنی توسعه خط ۳ گفت: برای توسعه خط ۳ متروی تهران در تلاش هستیم تا کلنگ‌زنی آن حداکثر تا پایان تیر ۱۴۰۰ صورت گیرد.

کد خبر ۶۱۰۰۹۹

این مطالب را نیز ببینید!

پاندمی چطور ارزیابی عملکرد کارکنان را دگرگون کرده است؟

نویسنده: Aki Itoمترجم: مریم مرادخانیمنبع: Business Insider : «کار از خانه» در عصر کرونا، سبک مدیریت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *