شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

امیدوار به کسب سهمیه جهانی واترپلو هستیم

امیدوار به کسب سهمیه جهانی واترپلو هستیم

وحید رضایی گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند امیدوار هستیم بتوانیم سهمیه جهانی را کسب کنیم.

به گزارش رمز فردا ،مربی تیم ملی واترپلو ، در مورد مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا اظهار کرد: میزبان مسابقات قطعی شد و این رویداد در تایلند برگزار خواهد شد. قرار بود این مسابقات به میزبانی تهران برگزار شود اما موافقت نشد و این مسابقات به تایلند داده شد. تاریخ دقیق برگزاری مسابقات مشخص نیست. احتمالا این مسابقات در شهریور یا یکی دو ماه بعدتر برگزار خواهد شد. رضوانی رئیس فدراسیون به جد پیگیر بود و فعلا قول ضمنی و شفاهی برگزاری مسابقات را برای شهریور گرفته است اما ممکن هم هست که به تعویق بیفتد.

مربی تیم ملی واترپلو در ادامه گفت: با این وجود قطعا مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد. این مسابقات حکم انتخابی قهرمانی جهان ژاپن را دارد و خیلی هم مهم است. چیریچ سرمربی تیم ملی هم به تهران آمده و تا مسابقات قهرمانی آسیا برنامه داریم. در حال حاضر ۲۲ بازیکن در اردو هستند و در یکی دو هفته آینده ممکن است سرمربی تعداد نفرات را کمتر هم کند.

رضایی در مورد اردوی برون مرزی تیم ملی واترپلو گفت: اردوی برون مرزی هم خواهیم داشت. گرجستان و مجارستان برای اردوی برون مرزی از ما دعوت کرده اند. همچنین به دلیل حضور چیریچ امکان برگزاری اردو در یونان هم وجود دارد. یک، دو یا هر سه این گزینه‌ها را می توان با توجه به بودجه برای اردو در نظر گرفت. باید ببینیم چه خواهد شد.

وی در خصوص ادامه همکاری با چیریچ گفت: او تا قهرمانی آسیا که در اردوی تیم ملی حضور مداوم خواهد داشت. محبت و عرق چیریچ به ایران و ارتباط خوبش با فدراسیون و مسئولان و بازیکنان سبب شده که بخواهد ارتباطش با ایران ادامه دار باشد و پیوسته بماند. او با المپیاکوس یک فصل قرارداد دارد و اکنون در تعطیلات به سر می‌برد و به ایران آمده است. ادامه همکاری او با ایران به نحوه قراردادها و همپوشانی برنامه‌ها بستگی دارد. تقویم بازی‌های اروپا فشرده است و در یک فصل چهار جام دارند. ادامه همکاری هم بستگی به این دارد که چطور می شود برنامه‌ها را هماهنگ کرد. قطعا راه حل هایی وجود دارد و می توان کاری کرد که از حضور او بی بهره نمانیم.

مربی تیم ملی واترپلو در خصوص کسب سهمیه جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: چهار سال است که در هیچ بازی رسمی حضور نداشته ایم اما با این حال با عملکردی که در اردوی یونان از بازیکنان دیدیم اگر بتوانیم اردوها و تمرینات پیش رو را بدون آسیب پشت سر بگذاریم می‌توانیم جایگاه خود را حفظ کرده یا ارتقاء دهیم. امیدوار هستیم بتوانیم سهمیه جهانی را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: در مورد بازی‌های آسیایی هم زمان زیاد است و امیدواریم در تاریخی که مقرر شده این مسابقات برگزار شود و ما هم بتوانیم ارتقاء بیشتری داشته باشیم.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک

آزادکاران اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *