سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

علی‌آبادکتول فاقد مدرسه سمپاد است

علی‌آبادکتول فاقد مدرسه سمپاد است/ تلاش دولت مردمی برای ایجاد عدالت آموزشی

به گزارش رمز فردا /گلستان نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد مدرسه سمپاد در این شهرستان شد و گفت: در حالی که علی‌آبادکتول سومین شهر گلستان است اما مدرسه سمپاد ندارد.

رحمت الله نوروزی امروز دوشنبه ۴ مهر در مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شاهد علی آبادکتول، اظهار کرد: با توجه به تعداد دانش آموز شهرستان علی آبادکتول باید متناسب با تعداد دانش آموز تجهیزات و زیرساخت‌های لازم نیز ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه برای فراهم کردن زمینه شکوفایی دانش آموزان در حوزه‌های مختلف علمی، اعتقادی و پژوهشی ایجاد زیرساخت‌های لازم ضرورت دارد، افزود: در حالی که علی آبادکتول سومین شهرستان استان گلستان است اما از فقدان مدرسه استعدادهای درخشان رنج می‌برد.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: دولت سیزدهم دولت مردمی و عدالت محور است و امیدوارم با همت وزیر محترم آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان شاهد تحقق و دایر شدن مدرسه تیزهوشان و استعدادهای درخشان در شهرستان علی آبادکتول باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امسال در استان گلستان شاهد رشد جمعیت دانش آموزی بودیم، اظهار کرد: سال گذشته ۳۸۵ هزار دانش آموز در استان گلستان تحصیل می‌کردند که این تعداد در سال تحصیلی جاری به ۴۰۲ هزار نفر رسیده است.

سید رضا نظری افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بر تربیت نخبگان دانش آموزی تأکید دارند در این بخش تمام تلاش ما این است که در بخش استعدادهای درخشان کشف استعداد داشته باشیم تا دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد مدارس نخبگانی و استعدادهای درخشان در نقاط مختلف استان گلستان در دستور کار ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه علی آبادکتول سومین شهر استان گلستان است جای خالی مدرسه استعدادهای درخشان در این شهرستان احساس می‌شود که به زودی در این راستا برنامه ریزی لازم انجام خواهد شد.

به گزارش رمز فردا ، در سال تحصیلی جدید نزدیک به سه هزار مدرسه با ۱۶ هزار و ۵۰۰ کلاس درس پذیرای دانش آموزان گلستانی هستند.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

فوری/ سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی/ چند کشته برجای گذاشت؟

به گزارش رمز فردا : حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *