به گزارش رمز فردا  : یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از صداوسیما گفت: صداوسیما همچنان اندر خم یک کوچه کار فرهنگی مستقیم انجام می دهد ولی این کار و موعظه مردم جواب نمی دهد.

معصومه پاشایی بهرام نماینده جلفا و مرند و عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس در نشست علنی روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: چرا صداوسیما برنامه ای برای افزایش تولید برنامه های شاد و مفرح و سریال های خوب ندارد؟ جامعه نیازمند شور و نشاط است اما صداوسیما همچنان اندر خم یک کوچه کار فرهنگی مستقیم انجام می دهد ولی این کار و موعظه مردم جواب نمی دهد.

وی ادامه داد: باید در قالب فیلم، سریال و برنامه های شاد و به صورت غیرمستقیم کار فرهنگی کرد. هر شبکه ای که می زنیم یک نفر در حال نصیحت و موعظه است. اگر بچه ای را هم موعظه کنیم راه را برعکس می رود و این تذکر را خطاب به کل بدنه دولت نیز دارم و باید برنامه ای یکپارچه برای افزایش شور و نشاط اجتماعی و امید و اعتماد به آینده داشته باشند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: نوجوانان و جوانان نیاز به تخلیه هیجان دارند که این اقتضای سنشان است و اگر جامعه ای برای آن برنامه نداشته باشد دچار مسایل ضد اجتماعی زیادی می شود. باید اینجا هزینه کنیم تا هزینه های گزاف تر ندهیم.

منبع :