جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

اعلام کیفیت خودرو های ایرانی

براساس ارزیابی صورت‌ گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی اردیبهشت ماه امسال، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودروی پنج ستاره تولیدی خودروسازان داخلی بوده و در مقابل پایین‌ترین سطح کیفیت‌ها هم متعلق به MVM X۳۳ S است که دو ستاره را کسب کرده است.

به گزارش رمز فردا به نقل از ایسنا، براساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای تولیدی در اردیبهشت ماه سال جاری خودروسازان داخلی، در بخش سواری‌ها، باکیفیت‌ترین خودرو دناپلاس توربواتوماتیک ایران‌خودرو با کسب پنج ستاره کیفی و کم کیفیت‌ترین خودرو MVM X۳۳S  مدیران‌خودرو شناخته شده است.

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو پرداخته شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

در سطح قیمتی ۲ نیز تنها به خودرو هایما S۷ اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) پرداخته شده که موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده است. پس از آن هم خودروهای جک S۵ و جک S۳ (بهمن موتور)، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو (مدیران‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.

آریزو ۵ توربو در اردیبهشت ماه نسبت به ماه‌های پیش از آن ارتقا کیفی داشته و از دو ستاره به خودروهایی در سطح کیفی سه ستاره رسیده است.

در این سطح قیمتی،  MVM X۳۳ S تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌ ارزیابی کیفیت سواری‌های تولیدی دومین ماه سال ۱۴۰۰ است.

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولیدی همانطور که اشاره شد، همچنان در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین در سطح قیمتی ۴، محصولات پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق آن (ایران‌خودرو)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، رانا، پژو پارس (ایران‌خودرو فارس، تهران، کرمانشاه و خراسان)، پژو پارس صنایع فردا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو ۴۰۵ خراسان (تولید ایران‌خودرو خراسان) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک (سایپا) چهار ستاره کیفی را کسب کرده و پس از آن کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا)، تیبا (سایپا-سیتروئن)،  ساینا (پارس خودرو) و ساینا کاشان (سایپا- سیتروئن) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند که در این محصولات ثبات کیفی چند ماه پایانی سال گذشته و فروردین ماه سال جاری حفظ شده است.

این مطالب را نیز ببینید!

گزارش قیمت بسته شده طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

امروز قیمت ها در بازار شیب نزولی را تجربه کردند، قیمت سکه امامی به ۴۴,۵۰۰,۰۰۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *