شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

کمبود بنزین در نقده

کمبود بنزین در جایگاه های سوخت شهر نقده

از روز گذشته کمبود بنزین در جایگاه های سوخت شهر نقده موجب صف های طولانی در جایگاه های عرضه سوخت این شهر شده است.

به گزارش رمز فردا به نقل از ایلنا، نایاب شدن بنزین در جایگاه های سوخت شهر نقده از روز گذشته موجب بلاتکلیفی مردم این شهر و تشکیل صف های طولانی در مقابل جایگاه های عرضه سوخت این شهر شده است.

از چند روز گذشته قطعی برق و کمبود آب در این شهر، شهروندان را با مشکلات فراوانی روبه رو کرده که از روز گدشته نیز نبود بنزین به آنها اضافه شده است.

گفته می شود که مشکل کمبود بنزین در پی اعتصاب برخی از کارگران حوزه شرکت نفت در برخی از نقاط کشور ایجاد شده است که به دنبال آن کمبود بنزین در شهرستان نقده باعث ایجاد نارضایتی مردم و همچنین تشکیل صف های طولانی در مقابل جایگاه های عرضه سوخت در این شهرستان شده است.

در تامین سوخت مشکلی نداریم

فیض حسینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب آذربایجان غربی در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه مشکل نبود بنزین در جایگاه های سوخت مربوط به ترانزیت این فرآورده بود، گفت: از چند روز گذشته در تامین سوخت از خط تولید و حمل آن مشکل بوجود آمده بود که دلیل نایاب شدن بنزین در این شهر را موجب شد.

وی افزود: امروز فرآورده  از خط تولید تحویل گرفته شده و تا ساعاتی دیگر با رسیدن نفت کش ها به جایگاه های سوخت نقده، مشکل بنزین در این شهر حل خواهد شد.

فیض حسینی از شهروندان خواست نگران این موضوع نباشند و از تشکیل صف های طولانی در مقابل جایگاه‌های عرضه سوخت خودداری کنند.

این مطالب را نیز ببینید!

فوری/ سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی/ چند کشته برجای گذاشت؟

به گزارش رمز فردا : حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *