جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

دور کاری ۷۰ در صد از کارمندان الزامیست

در این خصوص بازرسان به صورت میدانی اوضاع حضور کارمندان را رصد می کنند و با اداراتی که این میزان دورکاری را لحاظ نکنند برخورد می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به قرمز بودن شرایط پایتخت اعلام کرد: دورکاری ۷۰ درصدی کارمندان الزامی است و مدیران مکلف به اجرای آن هستند.

غلامرضا عباس پاشا روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت شرایط کرونایی کلانشهر تهران به رنگ قرمز تغییر پیدا کرده است و در این شرایط دورکاری کارمندان باید با جدیت از سوی دستگاههای اجرایی عملیاتی شود.

وی اظهار داشت: در این خصوص بازرسان بصورت میدانی اوضاع حضور کارمندان را رصد می کنند و با اداراتی که این میزان دورکاری را لحاظ نکنند برخورد می شود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: در ماه های اخیر نیز بازدیدهای خوبی از ادارات داشتیم و باید اعلام کرد که بیش از ۹۰ درصد ادارات همراه هستند و این دورکاری را اجرایی می کنند.

به گفته وی، در برخی ادارات که خدمات رسانی برای مردم در اولویت است شاید به شکل ضعیف تری اجرایی شود اما بیش از ۹۰ درصد کارمندان این دورکاری را اجرایی می کنند.

عباس پاشا تاکید کرد: از امروز/شنبه دورکاری کارمندان در شهر تهران تغییر کرده و بر اساس رنگ بندی جدید ۷۰ درصد کارمندان باید دورکار باشند و تنها ۳۰ درصد کارمندان در محل کار خود حاضر خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای دورکاری کارمندان موجب کاهش بار ترافیک و عبور و مرور شهروندان می شود و از مدیران می خواهیم که با ستاد ملی کرونا همراه باشند تا بتوانیم با مرگ و میر کمتر از این پیک عبور کنیم.

معاون استاندار تهران در خصوص مشاغل ضرور نیز گفت: این مشاغل نیز ۵۰ درصد کارمندان حتما باید دورکار باشند و ۵۰ درصد باید در محل کار حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین رنگ بندی جدید اعلام شده کلانشهر تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

این مطالب را نیز ببینید!

گزارش قیمت بسته شده طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

امروز قیمت ها در بازار شیب نزولی را تجربه کردند، قیمت سکه امامی به ۴۴,۵۰۰,۰۰۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *