پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

اعتراض دستیاران به امتحان حضوری

بسم الله الرحمن الرحیم

قالَ الاِْمامُ السَّجّادُ ( علیه السلام) : «یَا بُنَیَّ إِیَّاکَ وَ ظُلْمَ مَنْ لَا یَجِدُ عَلَیْکَ نَاصِراً إِلَّا اللَّهَ.»

خداوندا تو شاهدی که ما برای تظلم خواهی همه راه ها را رفتیم و جواب نگرفتیم.

بنابراین ما جمعی از دستیاران تخصصی پزشکی سراسر کشور “وصیت نامه” خود را تقدیم میکنیم:

خداوندا خودت آگاهی که ما را ترسی از کرونا نیست،که اگر بود هفده ماه در خط مقدم کرونا نمی جنگیدیم!ولی اکنون ما را مجبور به مبارزه پشت به دشمن و رو به میهن می کنند.

ترس ما از به خطر افتادن جان خانواده ها و اطرافیان است.

خداوندا بهتر از هر کسی میدانی ما را از امتحان باکی نیست،آنچنان که از ابتدا آموزش پزشکی تا کنون حداقل هر هفته یک امتحان دشوار و طی سالیان چندین امتحان سراسری را گذرانده ایم.ما امتحان خود را پس داده ایم!

خداوندا کسانی که با عملکرد خود کشور را به وضعیت “سیاه” کرونایی رسانده اند،اصرار به برگزاری امتحان حضوری در این شرایط دارند.امتحان غیرضروری که مدت هاست در بیشتر کشورهای جهان حتی در ایام نبود کرونا برگزار نمی شود!

خداوندا برگزاری کنکور سراسری با تعداد افراد بیشتر را مثال میزنند،در حالی که افراد شرکت کننده در این آزمون یکسال در خانه قرنطینه بوده اند،نه مثل ما که تا نیم ساعت قبل از امتحان هم بر بالین بیماران کرونایی حاضر و هر کدام به مثابه بمب ساعتی کرونا هستیم!

لذا ما دستیاران از مال دنیا که چیزی جهت وصیت نداریم،اگر در راه این امتحان “غیرضرور” جان خود را از دست دادیم،امیدواریم وزارت بهداشت از “خانواده” هایمان جریمه نگیرد که ما برای ایشان کرونا را به ارمغان آورده ایم!

*جمعی از دستیاران تخصصی پزشکی سراسر کشور

این مطالب را نیز ببینید!

پیروزی یزدانی مقابل عموزاد در جام یاشاردوغو

در جریان رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری …

7 دیدگاه‌ها

  1. چقدر ناراحت کننده😢

  2. تمامی امتحانات لغو شد امروز تنها جون کادر درمان که قلب تپنده درمان در مواجه با پیک پنجم هست بی ارزشه
    مسولین باید پاسخگو عواقب جانی ناشی از برگزاری آزمون و تجمع ١۴ هزار دستیار باشند

  3. وزرات بهداشت خود منتشر کننده کروناست

  4. 🔵📣 آزمون زبان MSRT تیرماه لغو شد

    🔹 سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان ثبت‌نام کرده در آزمون MSRT می‌رساند، با توجه به محدودیت‌های جدید اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، این آزمون که پیش از این مقرر شده بود روز جمعه، ۱۸ تیر برگزار شود، لغو شده و تاریخ برگزاری متعاقباً از طریق سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان اعلام می‌شود

    🔺لغو آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

    🔹مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنا به شرایط کنونی کرونا در کشور و با تصمیم وزارت بهداشت، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که قرار بود جمعه ۱۸ تیر به صورت سراسری برگزار شود، لغو شد.
    🔵📣 آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد در شهرهای قرمز به تعویق افتاد

    🔹 سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی: با توجه به شیوع و پیک پنجم ویروس کرونا جهت رفاه حال دانشجویان و اساتید و سلامتی آنها، آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد لغو شد

  5. با توجه به شرایط کرونا امتحان ارتقا حذف شود

  6. ارتقا حذف شود

  7. ما امتحان خود را پس داده‌ایم وبا کرونا نفس کشیده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *