پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

انفجار شی ناشناس در محدوده پارک ملت تهران

ساعت ١٢:۵٢ دقیقه نیمه شب شی ناشناسی در محدوده پارک ملت تهران منفجر شد.

به گزارش رمز فردا گودرزی  معاون امنیتی استانداری تهران از انفجار شی ناشناسی در اطراف پارک ملت خبر داد و گفت: انفجار ساعت ١٢:۵٢ دقیقه نیمه شب رخ داده و هیچ خسارت جانی یا مالی به همراه نداشته است؛ علت حادثه در دست بررسی است.

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌‎وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات انفجاری که بامداد امروز «شنبه» در پارک ملت تهران رخ داد، اظهار کرد: این حادثه موضوع خاصی نبوده و فقط در یک لحظه صدای انفجاری شنیده شد.

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه هیچ ساختمانی تخریب و یا دچار حریق نشده است، گفت: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و به محض دریافت چرایی این انفجار، جزئیات حادثه به اطلاع عموم خواهد رسید.

سردار هداوند در واکنش به جوسازی‌های رسانه های معاند در رابطه با این موضوع و اینکه آن ها این حادثه را امنیتی قلمداد کردند، تصریح کرد: کار رسانه های ضد انقلاب همین جوسازی هاست و باید بگویم که پس از وقوع این حادثه در محل مورد نظر فقط تعدادی برگ و شاخه درخت بر زمین ریخته و این حادثه هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ فیلم های منتشر شده در فضای مجازی با این  عنوان که در پی وقوع این حادثه برخی از ساختمان های پایتخت دچار حریق و منفجر شده است، واقعیت ندارد و این فیلم ها مربوط به این حادثه نیست.


بیشتر بخوانید


گزارش آتش نشانی از شنیده شدن صدای مهیب در پارک ملت

ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: پیرو تماس مکرر شهروندان مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در محدود بوستان ملت نیرو‌های چندین ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود:یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی اعلام کرد در سمت بوستان ملت گرد و خاک دیده شده است البته نه ساختمان فرو ریخته بود و نه اثری از آوار، دود و حریق در این محدوده نیز وجود نداشت.در آنجا هیچ اثری از شعله آتش و حریق و یا آوار و تخریب یافت نشد.

وی گفت:بامداد امروز شنیده شدن صدای انفجار، حاضرین در بخشی از محدوده پارک ملت را شوکه کرد.علت دقیق و منشاء این صدا مشخص نشده، اما پیش از این، چند بار مخزن‌های گاز باشگاه انقلاب، در ضلع غربی پارک ملت منفجر شده بود.

 

منبع  خبر گزاری آنا

این مطالب را نیز ببینید!

به دلیل انتشار تصاویر توهین آمیز؛ دادستانی تهران علیه «دیجی کالا» اعلام جرم کرد

مرکز رسانه قوه قضائیه : به دلیل انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات از برخی محصولات ارائه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *