سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

پرسپولیس می توانددر هر سه جام پیش روی خود موفق باشد.

خان‌محمدی:‌ پرسپولیس می‌تواند در هر سه جام موفق باشد

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم می‌تواند در هر سه جام پیش روی خود موفق باشد.

رمز فردا /حسن خان‌محمدی بیان داشت   درباره پیروزی ۲ بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: الان قهرمانی در اختیار پرسپولیس است و این تیم می‌تواند با کسب ۹ امتیاز، بدون حرف و حدیث قهرمان شود. پرسپولیس این شرایط را دارد که ۹ امتیاز دیگر به دست آورد و برای پنجمین سال پیاپی قهرمان شود.

او افزود: در نیمه اول، پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و تیمی که می‌خواهد برنده شود، باید شروع خوبی داشته باشد. من فکر می‌کنم پرسپولیس هم خوب شروع کرد و هم با آرامش کار را پیش برد و به گل رسید. در این بازی هم ترابی و هم مغانلو عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند در خدمت تیم باشند و باعث موفقیت پرسپولیس شوند. من فکر می‌کنم در این بازی سمت چپ پرسپولیس‌ بسیار خوب کار کرد و توانست بر حریف مسلط شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره زوج ترابی و مغانلو گفت: هم مغانلو و هم مهدی ترابی عملکرد خیلی خوبی داشتند. آن‌ها در این بازی نشان دادند هماهنگی خوبی باهم دارند و دو گل پرسپولیس روی عملکرد خوب این دو بازیکن به ثمر رسید.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در نیمه دوم بازی گفت: پرسپولیس نتیجه لازم را کسب کرده بود و نیازی نبود به خودش فشار بیاورد. آلومینیوم هم آمده بود که گل‌های خورده را جبران کند و سعی داشت روی دروازه پرسپولیس فشار بیاورد. پرسپولیس خودش را برای داربی هم آماده می‌کند و به همین خاطر مهم بود که به برخی بازیکنانش استراحت بدهد. من فکر می‌کنم با ادامه این روند، پرسپولیس در هر سه جام (لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا) موفق باشد.

خان محمدی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم گفت: متاسفانه مشکلات وجود دارد اما باید حل شود. آقای گل‌محمدی تا به حال به برخی از این مسائل اشاره کرده است. برخی می‌گویند پرسپولیس حمایت می‌شود اما واقعا این‌طور نیست. به طور مثال در بازی مقابل آلومینیوم، اصلا مشخص نبود که بازی از طریق کدام شبکه قرار است پخش شود. مشکلات پرسپولیس زیاد است اما قطعا آقای گل‌محمدی و کادر فنی شرایط را به خوبی مدیریت می‌کنند که به تیم ضربه نخورد. بخش زیادی از مشکلات مالی این تیم مربوط به بدهی‌های قبلی است که کار را برای این تیم سخت کرده است. با این حال امیدواریم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود. ما می‌بینیم که مدیران پرسپولیس در تلاش هستند که مشکلات را برطرف کنند.

منبع ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک

آزادکاران اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *