جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

حضور رهبران غربی در نشست منافقین و ریاکاری نهادینه‌شده در غرب

حضور رهبران غربی در نشست منافقین و ریاکاری نهادینه‌شده در غرب

به گزارش رمز فردا  به نقل از ایرنا حضور و سخنرانی مقامات غربی در نشست‌های گروهک تروریستی منافقین نشانگر عطش سیری‌ناپذیر آنها برای پول و عقده‌های ضدایرانی است که به ریاکاری شرم‌آور غربی دامن زده است.

به گزارش رمز فردا به نقل از ایرنا   گروهک تروریستی منافقین که بیش از ۱۷ هزار شهروند و سیاستمدار ایرانی را ترور کرده است، سال‌هاست تلاش می‌کند وجهه و سوابق تروریستی خود را تطهیر کند. در این بین بعضا از حمایتهای آشکار و پنهان برخی مدعیان حقوق بشر هم برخوردار است. ماهیت این گروه بیش از هر کس دیگری بر ملت ایران روشن و مکشوف است با این حال با علم  به سطح بالای عدم مقبولیت و تنفر مردم ایران، ‌کشورهای غربی  به این گروههای تروریستی پناه داده و در مواقع لزوم از آنها بهره برداری می‌کنند. رویکردی که ادعاهای غربیها در دفاع از حقوق بشر و مقابله با تروریسم را زیر سوال میبرد.

وزارت خارجه آمریکا در سال ۱۳۷۶ و اتحادیه اروپا در سال ۱۳۸۱ گروهک منافقین را در لیست سازمان‌های تروریستی خود قرار دادند. اما هرگز مشخص نشد که اتحادیه اروپا در سال ۱۳۸۷ و آمریکا در سال ۱۳۹۱ چرا و با چه توجیهی نام این گروه را از فهرست گروه‌های تروریستی خود حذف کردند.

گروهک منافقین هر ساله کنفرانسی برگزار می‌کند که برخی از سیاستمداران شکست خورده با دریافت مبالغی پول در آن شرکت و در آن سخنرانی می‌کنند. منافقین با جمع کردن هواداران اجاره ای در نشست‌ها و تجمعاتی که دارد خود را گروهی مقبول معرفی کند با این حال این نشستها هیچ گاه نخواهد توانست بر ماهیت و چهره واقعی آنها سرپوش بگذارد. «جوان استوکر» دبیر نشریه «دیفنس پست» که سال‌هاست بر فعالیت‌های این گروه متمرکز است، به ان. بی. سی گفته است که براساس برآورد او، «جان بولتون» (مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا) ده‌ها هزار دلار از این گروهک پول دریافت کرده و در ازای آن، برای آن‌ها تبلیغ کرده است.

در کنفرانس امسال گروه منافقین ۳۰ سناتور آمریکایی حضور داشتند که برخی از آن‌ها نیز مانند مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا سخنرانی کردند.

در همین رابطه سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، با انتقاد از برخی سیاستمداران غربی حاضر در این کنفرانس در توییتی نوشت: سیاستمداران خودفروخته غربی (از جمله پومپئو مفتخر به دروغگویی، تقلب و سرقت) خود را ارزان فروخته و در سیرکی به میزبانی اروپا شرکت کرده‌اند که توسط یک فرقه تروریستی برگزار شده که زمانی مورد حمایت صدام بود و دستش به خون ایرانی‌ها آغشته است. عطش سیری‌ناپذیر برای پول و عقده‌های ضدایرانی، به ریاکاری شرم‌آور غربی دامن زده است.

پمپئو در این کنفرانس دیدگاه‌های خصمانه و ادعاهای خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تکرار کرد. او در این سخنرانی با طرح این ادعا که اعضای گروهک منافقین به دنبال یک ایران آزاد و دموکراتیک هستند از مخالفان ایران خواست تا به اقدامات غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ادامه دهند. وزیر پیشن امور خارجه آمریکا همچنین با تاکید بر ضرورت اعمال تحریم علیه ایران، گفت که این تحریم‌ها واقعی و لازم بود اما ۲ سال کافی نیست. او که کینه دیرینه نسبت به ملت ایران دارد در سخنان خود خشمش را از انتخاب آیت الله ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران ابراز و ادعاهایی علیه او و روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اخیر در کشورمان مطرح کرد.

استفان هارپر، نخست وزیر پیشین کانادا، یانش یانشا، نخست‌وزیر اسبق اسلوونی و تعدادی از قانونگذاران آمریکایی از جمله رابرت منندز، تد کروز، روی بلانت، بن کاردین، کوین مک‌کارتی، جم جفریز هم در این کنفرانس سخنرانی کردند.

استفان هارپر، نخست‌وزیر سابق به شدت ضدایرانی کانادا نیز در کنفرانس سالیانه منافقین علیه دولت جدید جمهوری اسلامی تبلیغ و به آن‌ دسته‌ از کشورهایی که برای همکاری با ایران ابراز تمایل کرده‌اند، توهین کرد. هارپر که در جریان سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ نخست‌وزیری کانادا را بر عهده داشت، پیش‌ازاین در موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران، ضمن ادامه مواضع به‌شدت ضد ایرانی خود، کاملا مواضعی هماهنگ با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده بود.

گروهک منافقین در جریان هشت سال جنگ تحمیلی صدام علیه ایران با همکاری با ارتش متخاصم بعث عملا وارد دشمنی آشکار با ملت ایران شدند. این گروهک  در جریان جنگ تحمیلی اقدام به تشکیل بازویی نظامی موسوم به «ارتش آزادی‌بخش ملی ایران» کرد و در کنار ارتش عراق در جنگ بر ضد ایران، مشارکت کرد. با وجود گذشت نزدیک به ۴۰ سال همچنان منافقین در حال مهندسی عملیات علیه ملت ایران هستند.

بسیاری از تحلیلگران و آگاهان به امور در کشورمان و خارج از ایران معتقدند که منافقین دیگر در ایران یک بازیگر قابل اعتنا در میان افکار عمومی نیستند. به عنوان مثال «پل پیلار» تحلیلگر سابق آژانس مرکزی اطلاعاتی آمریکا طی یادداشتی در روزنامه انگلیسی گاردین به این نکته اشاره می‌کند که گروهک منافقین به هیچ عنوان سازمان محبوبی در ایران نیست.

هیچ برآورد مشخصی در خصوص منابع تامین هزینه‌های این گروهک وجود ندارد. به دلیل ماهیت تروریستی این گروهک افراد و کشورهایی که به آنها کمک مالی می کنند هرگز به این کار اعتراف نکرده اند و علی رغم صرف میلیون ها دلار در ماه توسط این گروه، تامین کننده های این هزینه ها، هیچ وقت هویت خود را آشکار نمی کنند.

سردمداران این گروهک مدعی هستند که اغلب درآمدهای این گروه از طریق پرداخت حق عضویت توسط اعضای آن تامین می‌شود اما نگاهی به گزارش رسانه‌های غربی خلاف این را می‌گوید. گفته می شود ایجاد تشکل‌های خیریه قلابی یکی از راه‌های این گروهک برای جذب منابع مالی است.

واقعیت آن است که بسیاری از فعالیت‌های گروهک منافقین چه در حوزه تروریسم و چه در موارد متعدد دیگر جرم بین المللی محسوب می‌شود و قطعا جرایم سنگینی متوجه سران منافقین است. با توجه به این واقعیت‌ها مشخص است که حضور مقام‌های اروپایی و امریکایی در نشست‌های منافقین اهداف چند سویه‌ای دارد و بیش از همه نشان دهنده عمق دشمنی با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این مطالب را نیز ببینید!

زمان اعلام فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش رمز فردا : اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشستی خبری که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *