جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

رستمیان: امیدوارم اتفاقات خوبی در المپیک برای کاروان ایران رخ دهد

رستمیان: امیدوارم اتفاقات خوبی در المپیک برای کاروان ایران رخ دهد

پرچمدار زن کاروان ایران در المپیک گفت: امیدوارم همانطور که تعداد زنان در این دوره از المپیک بیش‌تر شده اتفاقات خوبی برای کاروان ایران رخ دهد.

به گزارش رمز فردا ، هانیه رستمیان در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: تاکنون تمرینات خوبی داشتیم و دو اردو برون مرزی و مسابقات اروپایی را پشت سر گذاشتیم. هم‌چنین در مسابقات جام جهانی کرواسی که آخرین مسابقه ما قبل از المپیک بود نیز شرکت کردیم. خداراشکر رکوردهای خوبی هم در تفنگ و هم در تپانچه ثبت شد. تمرینات خوبی هم در آن‌جا انجام شد و هر دو تیم به آمادگی رسیدیم و امیدوارم بتوانیم همین عملکرد را در المپیک اجرا کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

او درباره حل مشکل سلاحش گفت: من مشکل سلاح داشتم که  فدراسیون آن را حل کرد. ما خیلی سخت می‌توانیم سلاح را تعویض کنیم ولی توسط فدراسیون خیلی زود این تعویض انجام شد و من به تمرین و رکوردهایم برگشتم و توانستم رکورد خودم را بزنم.

وی درباره ارزیابی‌اش از بازی‌های المپیک توکیو گفت: المپیک رقابت سختی است. همه تیراندازان برتر که سابقه مدال جهانی و المپیک را دارند حضور دارند. البته ما با همه آن‌ها رقابت کرده‌ایم و در مسابقات اخیر هم نتیجه خوبی گرفتیم. پس می‌توانیم در المپیک هم اگر خدا بخواهد همین نتایج را دوباره کسب کنیم و امیدواریم آن روز عملکرد خوبی داشته باشیم.

رستمیان درباره وضعیت رقیبان‌شان گفت: بله همه رقیبان‌مان در مسابقات جام جهانی کرواسی بودند. فرقی نمی‌کند المپیک هم مثل مسابقات دیگر است. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را اجرا کنیم.

او درباره این که از رکوردهایش راضی بوده است؟ گفت: خداراشکر خوب بود. خیلی از مسابقات لغو شده بود و ما بعد از مدت‌ها مسابقه دادیم و نتایج قابل قبولی گرفتیم که مربیان راضی بودند. به یک آمادگی خوبی رسیدیم و امیدوارم در المپیک هم نتایج خوبی کسب شود.

این تیرانداز المپیکی ایران درباره انتخابش به عنوان پرچمدار گفت: خیلی خوشحالم و افتخار بزرگی است که‌ به‌ عنوان‌ پرچمدار زن کاروان ایران انتخاب شدم. امیدوارم همانطور که در این دوره تعداد زنان بیش‌تر شده در المپیک همگی عملکرد خوبی داشته باشیم و همه موفق باشند و اتفاقات خوبی برای همه رخ دهد.

منبع ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

پیروزی یزدانی مقابل عموزاد در جام یاشاردوغو

در جریان رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *