پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

آغاز واکسیناسیون ۶۰ ساله‌ها از فردا

آغاز واکسیناسیون ۶۰ ساله‌ها از فردا

به گزارش رمز فردا  معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا از روز پنجشنبه ۲۴ تیر ماه خبر داد.

به گزارش  رمز فردا روز چهارشنبه ، علیرضا رئیسی ضمن اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های انجام شده از فردا پنجشنبه ۲۴ تیر ماه ساعت ۱۲ ظهر برای ۶۰ سال به بالا هم سامانه salamat.gov.ir باز خواهد شد و این افراد می توانند وارد سامانه شوند و نوبت دهی خواهند شد.

وی افزود: یکی از دلایل این تصمیم این است که خوشبختانه واکسن تولید داخل بسیار خوب عمل کرده و هیچ مشکلی ندارد و خط تولید آن هم با قدرت در حال پیشرفت است.

رئیسی با اشاره به اینکه با احتساب واکسن های وارداتی هیچ مشکلی برای واکسیناسیون افراد ۶۰ سال با بالا وجود نخواهد داشت، بیان کرد: با توجه به شروع واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است از هموطنان عزیز خواهشمندم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. چون افرادی که ثبت نام کرده اند تا ۲۵ تیرماه واکسیناسیون شان تمام خواهد شد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: با توجه به موجودی واکسن و واکسن های وارداتی که رسیده و خواهد رسید و با تکیه بر واکسن تولید داخل به ویژه واکسن برکت که خط تولید آن با قدرت در حال کار است مطمئنم که ضمن  شتاب بخشیدن به سرعت واکسیناسیون می توانیم سرعت را خیلی پایدارتر پیش ببریم.

به گزارش رمز فردا  تا کنون ۵ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۸۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۱۹۱ هزار و ۹۳۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۷ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۱۶ دُز رسید.

 

این مطالب را نیز ببینید!

پیروزی یزدانی مقابل عموزاد در جام یاشاردوغو

در جریان رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *