جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

میر سلیم ؛دولت روحانی چیزی جز فلاکت برای مردم نداشت

دولت روحانی چیزی جز فلاکت برای مردم نداشت/ برجام قابل احیا نیست

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه دولت روحانی چاره‌ای جز آویزان شدن به اباطیل برجام ندارد، گفت: اصرار دولت بر ادامه مذاکرات، فقط برای موجه جلوه دادن خود است.

 به گزارش رمز فردا سید مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  با انتقاد از آخرین گزارش برجامی وزارت امورخارجه به مجلس گفت: راهبرد دولت یازدهم و بعد از آن دولت فخیمۀ دوازدهم، به دنبال چاره‌جویی برای تحریم‌ها با مبادرت به مذاکره مستقیم با آمریکا بود تا بتواند به خام فروشی نفت بپردازد و کشور را مانند دوران طاغوت اداره کند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: دولت تدبیر متأسفانه عملاً آمادگی و صلاحیت اجرای سیاست‌های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی را از خود نشان نداد و اغلب فرصت‌های هشت ساله کشور را به نابودی کشاند و امروز دستاورد قابل دفاعی ندارد جز آویزان شدن به اباطیل برجام.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: مذاکرات اخیر نیز بی‌فایده بوده زیرا آمریکا هنوز خوی استکباری خود را علیرغم شکست‌هایی که از ما در میدان خورده رها نکرده است و اصرار دولت بر ادامه مذاکرات، در این آخرین روزهای عمر بی‌ثمر خود که جز فلاکت برای مردم شریف ما نتیجه‌ای نداشته، فقط برای موجه جلوه دادن خود است. خدا می‌داند چقدر باید زحمت کشید تا کشور را بتوان از این رکود تورمی و آثار مخرب آن خارج کرد.

میر سلیم با اشاره به اظهارات ظریف در آخرین گزارش برجامی مبنی بر اینکه «قهرمانان تاریخی بیشتر جوامع انسانی، جنگاوران و مبارزان میدان نبرد بوده‌اند و نه کنشگران عرصه دیپلماسی، تفاهم و مصالحه» گفت: دستاورد جانفشانی سردار سلیمانی و همرزمانش نه فقط برای ما که برای جهانیان ارزشمند و بی‌نظیر است و در مقابل آن دستاورد، طبیعی است که برخی مسئولان احساس تحقیر کرده و سعی کنند رفتار مبتنی بر راهبرد غلط خود را توجیه کنند. کمیسیون امنیت ملی با این رفتار نادرست برخورد قاطع خواهد کرد.

نماینده مردم تهران با اشاره به تلاش‌های ظریف در این گزارش برای احیای برجام اظهار داشت: برجام قابل احیا نیست زیرا سیاستمداران آمریکایی در تبختر خود غرق هستند.

وی تاکید کرد: دولت آینده بر مبنای اعتقاد به کرامت ایرانیانی که با انقلاب اسلامی خود پایه‌های استکبار را به لرزه درآوردند و نیز با حفظ عزت میهن اسلامی، آنچه را وفق مصلحت نظام مقدس ما است در مذاکرات دو جانبه و چندجانبه و بین‌المللی خود با اقتدار تمام پیش خواهد برد و وقعی به ادعاهای پوچ غربگرایان و مدافعان و هوادارانشان که حسرت کاسه‌لیسی آمریکایی‌ها را می‌خورند، نخواهد نهاد.

این مطالب را نیز ببینید!

زمان اعلام فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش رمز فردا : اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشستی خبری که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *