جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

جزئیات و زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ آموزش و پرورش

جزئیات و زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش جزئیات و نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش رمز فردا علی الهیار ترکمن اظهارکرد: خوشبختانه با اقدام مساعد دولت و سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۹ فراهم شده است.

وی تاکید کرد: البته هنوز در اعتبار پیش‌بینی‌ شده، بودجه مربوط به بازخرید مانده مرخصی دیده نشده استاما اصل پاداش پایان خدمت به‌صورت کامل دیده شده و روز دوشنبه هفته گذشته (۲۸ تیرماه) به خزانه ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه به استناد تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، خزانه باید اعتبارات را به ذینفع نهایی پرداخت کند و دیگر کار دستگاه‌ها نیست که این پول را از خزانه دریافت و خودشان برای افراد واریز کنند، گفت: ما فهرست مربوط را کامل و آماده کردیم و در اختیار خزانه‌داری کل کشور قرار دادیم تا بر اساس تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و فهرستی که ما ارائه کرده ایم پاداش پایان خدمت را برای بازنشستگان سال ۹۹ واریز کنند.

الهیار با اشاره به تلاش دولت برای تحقق  منابع با توجه به مضایق و محدودیت‌های تامین بودجه اظهار کرد: برای بازنشستگان کار خوبی انجام شده است و تاکید ما از ابتدا همین بود که  پاداش پایان خدمت همکاران بازنشسته ما در آموزش‌وپرورش باید به‌صورت نقدی و یکجا پرداخت شود که خوشبختانه محقق شده است.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی‌ ما این است که با توجه به وضعیت پیش رو طی کمتر از ۱۰ روز آتی پاداش پایان خدمت برای ۳۳ هزار بازنشسته پرداخت شود.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

قیمت تاکسی برقی‌های تهران چقدر است؟

به گزارش رمز فردا  : تشکری هاشمی در خصوص ورود تاکسی‌های برقی و قیمت آن گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *