شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

تزریق ۲ هزار دوز واکسن به اساتید دانشگاه پیام نور

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: روند واکسیناسیون استادان و کارکنان این دانشگاه در استان تهران، از امروز آغاز شده و از ۳ روز آینده نوزدهم مرداد ۲ هزار دوز واکسن، در این استان تزریق خواهد شد.

تزریق ۲ هزار دوز واکسن به اساتید دانشگاه پیام نور/ دانشجویان در انتظار تخصیص وزارت بهداشت

به گزارش رمز فردا امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نوردرباره فرایند واکسیناسیون در این دانشگاه ، اظهار کرد: با مجوز وزارت بهداشت تیمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نورحضور یافته واقدام به واکسیناسیون کارکنان ، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه کردند.
بهروز در خصوص روند ثبت نام برای تزریق واکسن اساتید افزود: با پیگیری حوزه مالی و اداری این دانشگاه از ۷ روز قبل، تمامی اعضای هیئت علمی و کارکنان در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کردند.
این مقام مسئول بیان کرد: واکسیناسیون اعضای هیئت علمی تمامی واحدهای استانی از روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه درمرحله اول در ۱۰ استان آغاز شد و امروز(شنبه ۱۶ مرداد) توانسته ایم تمامی استان ها را برای تزریق واکسن تحت پوشش قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه واکسن دانشجویان در انتظار تخصیص وزارت بهداشت است، خبرداد: اسامی دانشجویان توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه بر اساس اولویت تزریق مقطع کارشناسی ارشد و اولویت دوم نیز، مقطع کارشناسی، در سامانه سلامت ثبت شده است.
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در خصوص چگونگی بازگشایی واحدهای این دانشگاه، افزود: با توحه به اینکه خانواده دانشگاه پیام نور بالغ بر نیم میلیون نفر بوده و روند واکسیناسیون طولانی خواهد شد ، ترم جاری به صورت مجازی و ترم بهمن ماه، تلفیقی از دو شیوه آموزش حضوری و الکترونیک و به انتخاب دانشجو خواهد بود.

منبع : خبر گزاری آنا

این مطالب را نیز ببینید!

شب‌زنده‌داران ۲ برابر بیشتر از مشکلات قلبی رنج می‌برند

یک مطالعه نگران‌کننده جدید نشان می‌دهد افرادی که تمایل دارند تا دیروقت بیدار بمانند بیشتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *