جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

نکونام: اگر قرار باشد به عقب برگردم، قطعا نمی‌مانم

نکونام: اگر قرار باشد به عقب برگردم، قطعا نمی‌مانم/ به فولاد نگاه ملی نشد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پرونده محمد بلبلی که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد در لیگ بیستم شد، شفاف‌سازی کرد.

به گزارش رمز فردا ، جواد نکونام درباره عملکرد فولاد در لیگ بیستم و جام حذفی، اظهارکرد: عملکردمان خوب بود و در لیگ این لیاقت را داشتیم که حداقل بتوانیم در رده چهارم قرار بگیرم که بازی آخر لیگ را از دست دادیم. البته ما از قبل این دیدار، سه بازی را از دست داده بودیم که داوران آن بازی و یکی از کمک داوران محروم شدند که از این سه بازی تیم من حداقل یک امتیاز کسب می‌کرد، چهارم می‌شدیم اما ششم شدیم که عملکردمان خوب و قابل دفاع بود. تیم ما در رقابت با تیم‌های بالای جدول که خوب هزینه کرده بودند واقعا نمی توانستیم رقابت کنیم. نه این که منظورم این باشد که تیم ما هزینه نکرد ولی قطعا باور این که در تیم من بازیکن ۴۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی فیکس بازی می‌کرد، سخت است. ما تعدادی بازیکن با قرارداد خوب داشتیم و تعدادی هم با قرارداد ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومانی و با قرارداد سه ساله که دو فصل است در فولاد به صورت فیکس بازی می‌کند. قرارداد موسی کولیبالی قراردادش تومانی بود.

در جام حذفی کار بزرگی انجام دادیم

او که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، ادامه داد: به هر حال قسمت این بود که در جام حذفی قهرمان شویم. از شروع جام حذفی که اولین دیدارمان با ماشین سازی بود، بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم.در دیدار با سپاهان نیز تیم پرمهره و باقدرتی را شکست دادیم و حذف کردیم. در فینال نیز با استقلال بازی کردیم که به مجموعه استقلال برای داشتن این تیم خسته نباشید می‌گویم. همین استقلال، پرسپولیس را حذف کرده بود که کار بزرگی بود. تمام این‌ها نشان می‌دهد که در جام حذفی کار بزرگی انجام دادیم و توانستیم دو تیم خوب فوتبال ایران را شکست دهیم و قهرمان شویم. به هر حال در جام حذفی می‌دانستیم شاید راه کوتاه‌تری را برای رسیدن به سهمیه طی کنیم. آن هم باتوجه به این که به خاطر کمبود مهره تیمم خسته شده بود.

چرا برخی تیم‌ها پرونده‌های داخلی را نمی‌بازند؟

وی عنوان کرد: این اتفاقات خوب نیست و کم لطفی که در حق ما صورت گرفت این است که اشتباه را کسی دیگر انجام داد و بعد نیز بدترین نوع تنبیه برای باشگاه فولاد در نظر گرفته شد. نمی‌دانم چرا برخی تیم‌ها محال است در پرونده‌های داخلی ببازند و البته در پرونده‌های خارجی هم نمی‌برند زیرا در خارج قانون است و در این جا بحث ارتباط است. امیدوارم با آمدن عزیزی خادم و فدراسیون جدید، دیگر این اتفاقات دیگر رقم نخورد. به هر حال در حق فولاد کم لطفی شد. تیمی که می‌خواهد به جام باشگاه‌های آسیا برود، نمی‌تواند با هفت بازیکنی که ابتدای فصل جذب می‌کند و تیمی که سال قبلش با بودجه کم بسته شده بود، مقاومت کند و مقابل تیم‌های خوب کشورهای عربی دوام بیاورد. هر چی نامه زدیم و خواهش کردیم که نگاه ملی به ما شود، نشد. در ادامه نیز فکر می‌کردیم به خاطر حقانیتی که در این پرونده داریم، در نیم فصل می‌توانیم پنجره را باز کنیم که این مهم رقم نخورد.

هیچ وقت بهانه نیاوردم

نکونام افزود: تمام تیم ها که نیم فصل بازیکن جذب کردند، از موفق ترین تیم ها بودند؛ از پرسپولیس که قهرمان شد تا تیم های دیگر. ما نهایتا چهار بازیکن جوان آوردیم که با تیم تمرین کنند که وقتی مصدوم یا کرونایی داریم، نفرات‌مان به تعدادی برسد که بتوانیم تمرین کنیم. من هیچ وقت بهانه نیاوردم که تمرین را تعطیل کنم و جنگیدیم و تلاش کردیم و حتی با پنجره بسته تصمیم گرفتیم بیش‌تر تلاش کنیم. به بازیکنانم گفتم که این اتفاق افتاده و باید بیشتر زحمت بکشیم.

مردم خوزستان از مسوولان بخواهند که آذری بماند

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا ادامه همکاری شما به ماندن آذری در باشگاه فولاد گره خورده است؟ گفت: من با آقای آذری هم صحبت کردم و گفتم تا ندانم با چه مدیری قرار است کار کنم، در مورد قرارداد حرفی نمی زنم و این آخرین جلسه من با فولادخوزستان بود. باید بدانم که مدیرعامل باشگاه چه کسی است و این حق من است. کار کردن با آقای آذری برای من واقعا لذت بخش و فوق‌العاده بود. امیدوارم حتی اگر من از فولاد جدا شدم، آذری بماند زیرا واقعا چنین مدیری در فوتبال ایران کم است. مخصوصا در خصوص مربیانی که کار حرفه ای می کنند، او کاملا در کنارشان است. از مردم خوزستان می خواهم که از مسوولان بخواهند که آقای آذری در باشگاه فولاد بماند. به هر حال به باشگاه گفته‌ام که اول باید مدیریت باشگاه مشخص شود و نکته بعدی هم این که باید شرایط به صورتی فراهم شود که بتوانم کار کنم. من  سه سال در آن باشگاه کار کرده‌ام و عملکردم مشخص است و اگر قرار باشد به عقب برگردم، قطعا نمی‌مانم اما شرایط مساعد باشد در خدمت باشگاه هستم.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

پیروزی یزدانی مقابل عموزاد در جام یاشاردوغو

در جریان رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *