پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

توزیع هزار و ۳۰۰ تن سیمان در شهرستان زلزله زده دنا

با هدف تسریع در بازسازی ها هزار و ۳۰۰ تن سیمان در شهرستان زلزله زده دنا توزیع شد.
توزیع هزار و ۳۰۰ تن سیمان در شهرستان زلزله زده دنا
به گزارش رمز فردا ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار این استان گفت: با توجه به کمبود سیمان در شهرستان دنا و کاهش روند بازسازی منازل زلزله زده و نگرانی مردم این شهرستان برای تکمیل منازل خود تامین سیمان با دستور ویژه استاندار در دستور کار قرار گرفت.
حشمت الله صمیمی دوست افزود: با هدف تسریع در روند ساخت ساز‌ها و تکمیل منازل در دست ساخت مردم هزار و ۳۰۰ تن سیمان از کارخانه سیمان مارگون تامین و به این شهرستان حمل شد.
صمیمی دوست اضافه کرد: با وجود کاهش تولید سیمان در کارخانه سیمان مارگون به دلیل کمبود برق، مقرر شد هزار تن سیمان پاکتی در بین مردم شهرستان زلزله زده دنا توزیع و سیصد تن سیمان هم به صورت فله‌ای به واحد تولید بتن آن شهرستان اختصاص داده شود.
وی با بیان اینکه معاونت اقتصادی استانداری و دستگاه‌های مرتبط تا رفع مشکلات توزیع سیمان در آن شهرستان حضور دارند ادامه داد: مشکل کمبود سیمان در مناطق زلزله زده تا حدود زیادی رفع شده است و تا رسیدن به نقطه مطلوب این برنامه همچنان ادامه دارد.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توزیع سیمان در دنا موجب رضایتمندی مردم این شهرستان شد،گفت: تلاش می‌شود برای تسریع در روند بازسازی‌ها و تکمیل منازل در دست ساخت تا پیش از شروع فصل سرما خانه‌های مردم تکمیل و به آنان تحویل داده شود.
منبع : خبر گزاری صدا و سیما

این مطالب را نیز ببینید!

فوری/ سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی/ چند کشته برجای گذاشت؟

به گزارش رمز فردا : حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *