پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

حسین زهی: رئیس جمهور منتخب متعلق به کل ملت ایران است

حسین زهی: رئیس جمهور منتخب متعلق به کل ملت ایران است

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پایان انتخابات، باید رقابت ها نیز پایان یافته و همه بخش ها و جریان های سیاسی با هم افزایی به رییس جمهور منتخب در رفع مشکلات مردم کمک کنند.

اسماعیل حسین زهی  با تاکید بر ضرورت کنار رفتن رقابت ها و آغاز رفاقت ها بین تمام جریان های سیاسی نظام پس از انتخابات بیان کرد: انتظار می رود تمام جریان ها و احزاب سیاسی که در چهارچوب قانون اساسی در ایران اسلامی در حال فعالیت هستند و در دوران انتخابات نیز با یکدیگر به رقابت پرداختند، بعد از انتخاب فردی اصلح از سوی مردم به عنوان رئیس جمهور، همه با هم افزایی از فرد منتخب حمایت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: رییس جمهور منتخب متعلق به کل ملت ایران است. اگر همه ارکان و بخش های نظام از فرد منتخب حمایت نکنند، هرچقدر هم که پشتوانه مردمی داشته باشد در پیشبرد برنامه هایش و تحقق مطالبات مردم موفق نخواهد شد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پایان انتخابات، رقابت ها نیز باید پایان یافته و همه بخش ها و جریان های سیاسی با هم افزایی به رییس جمهور منتخب در رفع مشکلات مردم کمک کنند. برای پیشرفت کشور و تغییر شرایط نیاز به همکاری و هم افزایی تمام بخش ها است.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: همه بخش ها باید دست به دست هم داده تا بتوانیم در جهت حل مشکلات کشور و تحقق مطالبات مردم گام برداریم. نباید اجازه داد تا با دامن زدن به اختلافات شرایط بدتر شود.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زمان اعلام فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش رمز فردا : اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشستی خبری که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *