پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

اعلام زمان آزمون‌های نهایی دانش آموزان

زمان آغاز آزمون‌های نهایی دانش آموزان در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

اعلام زمان آزمون‌های نهایی دانش آموزان
به گزارش رمز فردا    مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: آزمون‌های نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم مقطع متوسطه دوم از هشت شهریورماه ۱۴۰۰ در این استان آغاز می‌شود.
هادی زارع پور بیان کرد: این آزمون‌ها حضوری بوده و برگزاری آن‌ها در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور تا ۳۱ شهریورماه امسال ادامه دارد.
وی افزود: تاریخ برگزاری این آزمون‌ها از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش تعیین و به استان‌ها ابلاغ شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آزمون‌ها ویژه دانش آموزان روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری (علوم تجربی، ریاضی و انسانی)، فنی و حرفه‌ای و دوره پیش دانشگاهی سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ است.
زارع پور عنوان کرد: آزمون‌های نهایی حضوری در مناطق با شرایط کرونایی زرد، نارنجی و قرمز کشور با صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و در تمامی نقاط نیز با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت مراقبان بهداشت برگزار می‌شود.
وی گفت: سئوالات آزمون‌های نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه درسی و بارم بندی وضعیت قرمز در شرایط همه گیری بیماری کرونا طراحی می‌شود.

این مطالب را نیز ببینید!

کاربرد هوش مصنوعی در تعیین جنسیت

به گزارش رمز فردا : مطالعات اخیر در دانشگاه «استنفورد» اعلام کرد: دقت هوش مصنوعی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *