سه شنبه , آبان ۱ ۱۴۰۳

طبخ و توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم در راستای نذورات ۷۲ دیگ

عضو هیات امنای هیات میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق (ع) از توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم در میان خانواده‌های بی بضاعت و بی سرپرست خبر داد.

به گزارش رمز فردا ‌،آقای مجتبی شریفی  درباره نذورات ۷۲ دیگ یا خوان حسینی گفت: به مناسبت‌های مختلف طبخ و توزیع غذای گرم در مناطق محروم و در میان خانواده‌های بی بضاعت انجام می‌شود.
وی افزود: امسال نیز هیات میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با همکاری قرارگاه جهادی علی ابن ابی طالب (ع) این طرح را به مناسبت ایام محرم و هفتم حضرت سیدالشهداء در محل دانشگاه امام صادق (ع) برپا کردیم که به موجب این طرح الحمدالله توفیق شد، با زحمات جمعی از خدام اباعبدالله حسین (ع)، بحث اطعام حسینی صورت بگیرد و ۱۲ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.
وی گفت: البته دانشگاه امام صادق (ع) یکی از محل‌های برپایی طرح نذواره حسینی است، الحمدالله این طرح در سراسر کشور در محل‌های مختلف برپا شده یا در حال برگزاری است.
عضو هیات امنای هیات میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق (ع) افزود: این نذورات اغلب در طول سال به مناسبت‌های مختلف با همراهی قرارگاه جهادی علی ابن ابی طالب (ع) و با مشارکت جمعی از خیرین برگزار می‌شود و در مناطق محروم و در میان خانواده‌های بی بضاعت و مستمند توزیع می‌شود.
منبع:خبرگزاری صداو سیما

این مطالب را نیز ببینید!

تهران تا پایان هفته بارانی و سرد است

اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: وضعیت جوی تهران تا پایان هفته گاهی بارش باران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *