چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

۶۵ درصد از مردم خمین دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

۶۵ درصد از مردم خمین دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

خمین- رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت : از میان جامعه هدف ۱۰۸ هزار نفری خمین تاکنون ۳۸ درصد دوز اول و ۲۷ درصد دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش رمز فردا مجتبی دیده‌دار عنوان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان خمین یک بیمارستان فعال است، ۷۵ تخت بیمارستان به مبتلایان به کرونا اختصاص داده شده و ۱۰۰ نفر نیز به صورت سرپایی در منزل بستری هستند و فقط برای دریافت دارو مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین تصریح کرد: خوشبختانه از لحاظ تجهیزات، ۱۰ تخت ای سی یو داریم و در تأمین دارو برای مبتلایان به کرونا محدودیتی برای ما وجود ندارد. البته محدودیتی در بحث سرم وجود داشت که خوشبختانه مرتفع شد.

دیده‌دار گفت: بر اساس تست‌هایی که در شهرستان خمین انجام می‌شود به صورت میانگین، روزانه ۳۰ مورد مثبت کرونا شناسایی می‌شود.

وی بیان کرد: ۵۸ هزار دوز واکسن کووید ۱۹ تاکنون تحویل دانشکده علوم پزشکی خمین داده شد که از این تعداد تا به امروز ۵۱ هزار دوز آن تزریق شده است که ۳۲ هزار نفر آن دوز اول و ۱۸ هزار نفر دوز اول و دوم را دریافت کردند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین ادامه داد: جمعیت هدف برای دریافت واکسن کرونا از جمعیت ۱۰۸ هزارنفری خمین، ۸۰ هزار نفر هستند که تا به امروز ۳۸ درصد دوز اول و ۲۷ درصد دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین تصریح کرد: درصد واکسن‌هایی که تزریق شده نسبت به واکسن‌هایی که دانشکده علوم پزشکی خمین تحویل گرفته، ۸۵ درصد بود بر اساس این آمار دانشکده علوم پزشکی خمین در بین دانشکده‌های علوم پزشکی کشور مقام اول یا دوم را به خود اختصاص می‌دهد.

منبع : خبرگزاری مهر

این مطالب را نیز ببینید!

فوری/ سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی/ چند کشته برجای گذاشت؟

به گزارش رمز فردا : حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *