شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

راه اندازی یک شبکه تلویزیونی ویژه مردم افغانستان

معاون برونمرزی صداوسیما گفت: اتفاقات اخیر افغانستان، ایجاب کرد تا برای راه اندازی یک شبکه تلویزیونی ویژه مردم افغانستان اقدام کنیم.
به گزارش رمز فردا پیمان جبلی  امروز در بازدید از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت:

راه اندازی یک شبکه تلویزیونی ویژه مردم افغانستان رسالت و ماموریت ما در شبکه های برونمرزی، بر معرفی سبک های زندگی اسلامی، انتقال پیام انقلاب و پوشش کامل رویدادها با توجه ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: به طور طبیعی پرداختن به رویدادهای همسایگان برای ما در اولویت قرار دارد، اما با توجه به اتفاقات اخیر در کشور های همسایه این اولویت برای ما پر رنگ تر شده است.

او ادامه داد: ما از گذشته تا کنون برای پوشش رویداد های افغانستان به طور خاص و عام رسانه های مختلفی را مثل رادیو دری، رادیو پشتو و آی‌فیلم ۲ را در اختیار داریم.

معاون برونمرزی صداوسیما خراسان رضوی گفت: اما بعد از تغییر و تحولات سیاسی در کشور افغانستان و برای گام برداشتن به سمت فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما در کنار مردم افغانستان خواهیم ایستاد، بررسی ها را برای راه اندازی یک شبکه تلویزیونی ویژه مردم افغانستان آغاز کردیم.

او افزود: شرایط بسیار خاص و ویژه است و رسانه های ما به عنوان رسانه های جمهوری اسلامی ماموریت ویژه دارند که در پوشش اتفاقات اخیر در کشور همسایه سنگ تمام بگذارند.

جبلی در پایان گفت: ما تمام تلاشمان را برای برقراری ارتباط موثر با مردم افغانستان خواهیم کرد، همینطور که در مورد بقیه کشور ها سیاست ما به همین صورت بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم ارزش های انقلاب اسلامی را به کشور های همسایه منتقل کنیم.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

 

این مطالب را نیز ببینید!

فوری/ سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی/ چند کشته برجای گذاشت؟

به گزارش رمز فردا : حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *