جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

ایران – امارات؛ صید مروارید سه امتیازی در خلیج فارس

تیم‌های ملی ایران و امارات در سومین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی امشب ساعت ۲۰:۳۰ در دبی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش رمز فردا ، تیم ملی فوتبال ایران و امارات امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه زعبیل دبی، سومین دیدار خود در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار خواهند کرد و برای کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار حساس مقابل هم قرار می‌گیرند.

تا قبل از این بازی، تیم ملی ایران با دو پیروزی برابر سوریه و عراق با ۶ امتیاز در صدرجدول گروه A قرار دارد ولی امارات به علت دو تساوی مقابل ضعیف‌ترین تیم‌های گروه یعنی سوریه و لبنان، با دو امتیاز در رتبه سوم جای گرفته است.

آخرین تقابل ایران و امارات به زمستان سال ۹۳ در استرالیا باز می‌گردد که ایران با هدایت کارلوس کی‌روش و به لطف گل دقایق پایانی قوچان‌نژاد امارات را در مرحله گروهی شکست داد.

این دیدار با حضور هشت هزار هوادار اماراتی و همیطور با استفاده سیستم کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد و داورانی از کشور استرالیا تقابل میان این دو تیم را سوت خواهند زد.

ایران

تیم ملی ایران در حالی پای به زمین مسابقه می‌گذارد که این بار اعضای کادرفنی در کنار تیم هستند و خبری از ویروس کرونا نیست. همچنین بازیکنان محروم و مصدوم تیم ملی مانند احسان‌ حاج‌صفی و کاوه رضایی به همراه سردار آزمون در کنار تیم ملی هستند.

تیم ملی از روز یک شنبه در دبی به سر می‌برد و رفته رفته ملی‌پوشان لژیونر به جمع بازیکنان تیم ملی اضافه شده‌اند و تمرینات سر و شکل بهتری به خود گرفته است.

شاگردان دراگان اسکوچیچ به لطف کسب ۶ امتیاز از دو بازی نخست از روحیه خوبی برخوردار هستند و در این دیدار هم برای کسب سه امتیاز و افزایش روحیه به منظور آمادگی برای دیدار با کره‌جنوبی به میدان خواهد رفت.

از نکات جالب درباره دراگان اسکوچیچ، کسب صد درصد پیروزی در دوران مربیگری او در تیم ملی است که می‌تواند رکورد خود را با برتری مقابل امارات به ۱۰ پیروزی متوالی افزایش دهد.

امارات

شاگردان فن مارویک هلندی در تیم ملی امارات، از دو بازی ابتدایی خود برابر لبنان و سوریه، فقط دو امتیاز کسب کردند که با انتقادات زیادی از این سرمربی و تیمش همراه شده است. به همین دلیل فشار زیادی از سوی هواداران اماراتی روی این تیم وجود دارد تا به هر نحو ممکن نخستین پیروزی تاریخ فوتبال ایران کشور مقابل ایران رقم بخورد.

۴ شکست، سه مساوی و ۸ پیروزی حاصل کار امارات در ۱۵ بازی اخیر خود بوده که عمدتا برای تیم‌های درجه سه آسیا برگزار شده است اما در همین مسابقات هم به مشکل خورده‌اند به طوری که آن‌ها هم مانند ایران برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تا روز آخر تلاش کردند.

۴ شکست، سه مساوی و ۸ پیروزی حاصل کار امارات در ۱۵ بازی اخیر خود بوده که عمدتا برای تیم‌های درجه سه آسیا برگزار شده است اما در همین مسابقات هم به مشکل خورده‌اند به طوری که آن‌ها هم مانند ایران برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تا روز آخر تلاش کردند.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

پیروزی یزدانی مقابل عموزاد در جام یاشاردوغو

در جریان رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *