حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌ها در تهران

از ساعتی قبل برخی گزارش‌ها از سطح شهر اعلام شد که برخی از جایگاه‌های بنزین در تهران با مشکل عرضه بنزین مواجه شده‌اند.

حمله سایبری پمپ‌بنزین‌ها در تهران
به گزارش رمز فردا – در این باره رئیس انجمن کانون جایگاه‌داران حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌های کل کشور را تایید کرد و گفت این مشکل در حال بررسی است. از ساعتی قبل امکان سوخت‌گیری در بسیاری از پمپ بنزین‌ها وجود ندارد.از ساعتی قبل برخی گزارش‌ها از سطح شهر اعلام شد که برخی از جایگاه‌های بنزین در تهران با مشکل عرضه بنزین مواجه شده‌اند.

همایون صالحی گفت: دیل این مشکل حمله سایبری در کل کشور به سامانه عرضه بنزین بوده. سامانه هوشمند سوخت به صورت کلی قطع شده. این مساله در حال بررسی است و جلسه تشکیل می‌شود.
منبع: تجارت نیوز

این مطالب را نیز ببینید!

حذف تیم فوتبال جمهوری اسلامی از جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا، مکزیک

تیم ملی فوتبال پس از تساوی تیم‌های ملی فوتبال اتریش و الجزایر و تعیین تکلیف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *