پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

جزئیات نخستین مزایده حضوری سازمان اموال تملیکی

جزئیات نخستین مزایده حضوری سازمان اموال تملیکی

نماینده قوه قضائیه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: نخستین جلسه مزایده اموال تملیکی بعد از دو سال وقفه به صورت حضوری برگزار شد و امیدواریم تا پایان سال ۱۰ مزایده دیگر را به همین صورت برگزار کنیم.

به گزارش رمز فردا  به نقل از قوه قضاییه، رسولی فاضل در تشریح جزئیات نخستین مزایده حضوری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سال ۱۴۰۰ گفت: با تاکیدی که جهت تعیین تکلیف اموال تملیکی صورت گرفت، امروز نخستین جلسه مزایده بعد از دو سال وقفه به صورت حضوری و تحت عنوان حراج برگزار شد.

نماینده قوه قضائیه در اموال تملیکی ادامه داد: در این حراج حضوری، سازمان اموال تملیکی حدود ۳۰۰ پارتی را به حراج گذاشت که طبق ارزیابی‌های بنده حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد این پارتی‌ها به فروش رفته است.

رسولی در خصوص نوع کالاها نیز بیان داشت: ۱۱ استان در این مزایده حضوری شرکت کردند و در هر پارتی که استان‌ها بسته بودند کالاها متنوع بود؛ قطعات خودرویی و قطعات صنعتی از جمله اقلامی بود که در این مزایده به فروش رفت.

وی اظهار داشت: افراد حقیقی هم در این مزایده شرکت کردند و الحمدالله رقابت خوبی نیز ایجاد شد؛ در این مزایده حضوری شاهد بودم پارتی که ۲۰۸ میلیارد قیمت گذاشته شده بود ۳۵۵ میلیار به فروش رفت.

نماینده قوه قضائیه در اموال تملیکی با اشاره به اینکه متاسفانه ما بحث حراج حضوری را نداشتیم، گفت: امیدواریم که تا پایان سال طبق زمان بندی که انجام شده است بتوانیم ده جلسه دیگر حراج حضوری را برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر حراج حضوری، برنامه مزایده الکترونیک را هم مدنظر داریم که ان شاءالله اولین مزایده الکترونیک بعد از دستورات ریاست محترم قوه قضائیه که امروز استارت آن زده شده است تا یک هفته آینده برگزار شود و کسانی که می‌خواهند در این مزایده شرکت کنند می‌توانند از کالا بازدید و در مزایده قیمت بگذارند.

رسولی در ادامه گفت: امیدواریم که سازمان اموال تملیکی نسبت به اطلاع رسانی عمومی، برنامه جدی تری داشته باشد، چرا که شاهد هستیم مقداری محدودیت در اطلاع رسانی وجود دارد و بازدید از کالا هم زمان کمی داشت که این موضوع را به همکارانمان در سازمان اموال تملیکی متذکر شدیم تا مهلت بیشتری را برای بازدید کالاها برای خریداران در نظر بگیرند تا شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

نماینده قوه قضائیه در اموال تملیکی اظهار داشت: الحمدلله شاهد این هستیم که بعد از دیدار ریاست محترم قوه قضائیه از انبارهای سازمان اموال تملیکی، شتاب خوبی در جهت تعیین تکلیف کالا نسبت به گذشته داشتیم که ان شاءالله این روند بهتر هم خواهد شد.

 

این مطالب را نیز ببینید!

زمان اعلام فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش رمز فردا : اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشستی خبری که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *