شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته
در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در آخر هفته را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در آخر هفته.

قرمز مثل اتاق
نمایشگاه انفرادی «قرمز مثل اتاق» که به نمایش آثار مسعود اصلانی اختصاص دارد، در گالری هما به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۹ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۳۵۹۶
نهان (فصل۱)
«نهان (فصل۱)» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار علیرضا چیتایی اختصاص دارد و در گالری اِو به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند. خیابان خردمند شمالی . کوچه اعرابی ۳ . پلاک ۵ . طبقه همکف و اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۳ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۲۵۳۲۲
پشت پرده زنبوری
نمایشگاه گروهی «پشت پرده زنبوری» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند وحید آرین، شبنم اسفندیاری، شیرین بابازاده، افشین باقری، فریبا بروفر و… اختصاص دارد، در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ فروردین ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹
سادگی در پیچیدگی
«سادگی در پیچیدگی» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار منصور نصرت نظامی اختصاص دارد و در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ی سیزدهم، پلاک۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ فروردین ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹
لایه‌های پنهان
نمایشگاه انفرادی «لایه‌های پنهان» که به نمایش آثار عبدالحمید پازکی اختصاص دارد، در گالری ساربان به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک ۱۳۰، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۹ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای سه شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۵۰۴۲۲۶
مواجهه
«مواجهه» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار شهره حقیقی اختصاص دارد و در تالار اینجا به نشانی تهران، ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۹ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۵۱۴۴
مزامیر
نمایشگاه انفرادی «مزامیر» که به نمایش آثار فیروزه بختیاری اختصاص دارد، در نگارخانه سهراب به نشانی تهران، خیابان سمیه، قبل از رامسر،شماره ۱۴۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۵۷۶۲
بازگشت از ماندن
«بازگشت از ماندن» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان اختصاص دارد و در گالری آوای هنر به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بوسنی و هرزگوین، بن بست پناهی، پلاک۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۹ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۶۲۰۸۱۲۱
بازنگری
نمایشگاه گروهی «بازنگری» که به نمایش آثار هنرمندانی مانند بنفشه احمدزاده، محمدرضا پورکمالی، سهند حسامیان و… اختصاص دارد، در گالری ریشه ۲۹ به نشانی تهران، الهیه، خیابان آقابزرگی، روبه روی بانک آینده، جنب بانک خاورمیانه، پلاک ۳۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
بازیابی
نمایشگاه انفرادی «بازیابی» که به نمایش آثار پریوش گنجی اختصاص دارد، در گالری نیان به نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرز آبادی، بن بست ابهری، پلاک ۵ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۳۹۷۶
با دوازده سال تاخیر
«با دوازده سال تاخیر» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار محمد بخشی اختصاص دارد و در گالری طراحان آزاد به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۰۸۶۷۶
منتخبی از آثار «مدرن» مجموعه‌ی لعل
نمایشگاه گروهی «منتخبی از آثار «مدرن» مجموعه‌ی لعل» که به نمایش آثار هنرمندانی مانند پروانه اعتمادی، احمد امین نظر، سونیا بالا سانیان، رضا بانگیز، علی گلستانه و … اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸
آمود
«آمود» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار علی روستاییان‌فرد اختصاص دارد و در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸
این مداد، رنگیست
نمایشگاه گروهی «این مداد، رنگیست» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری جاوید به نشانی تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، خیابان زرتشت غربی کوچه یزدان،پلاک ۱۷، واحد۱ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۳۴۱۳۴
این نستعلیق نیست
«این نستعلیق نیست» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار مهدی فریمانی اختصاص دارد و در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه.بلوار شهید اندرزگو.خیابان سلیمی شمالی.کوچه امیر نوری.پلاک ۱۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۶ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۶۷۰۷۲۶
آثار شیشه‌ای مریم زندی
نمایشگاه انفرادی «آثار شیشه‌ای مریم زندی» در گالری گلستان به نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۸ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۱۵۸۹
آرشیو ۲
«آرشیو ۲» نام نمایشگاه گروهی است که در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران، تهران ،خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد،نرسیده به همت، گل نبی(غرب)،میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸

طبیعت در نگاه معاصر
نمایشگاه گروهی «طبیعت در نگاه معاصر» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری ژاله به نشانی تهران، خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۹۱۱۰۸
افسانه وارثان سرنوشت
«افسانه وارثان سرنوشت» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار امین منتظری اختصاص دارد و در گالری +۲ به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۸، طبقه‌ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۲۳۱۱۴
کناره
نمایشگاه انفرادی «کناره» که به نمایش آثار بهمن محمدی اختصاص دارد، در گالری زیرزمین دستان به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۲۳۱۱۴
جایی برای ایستادن
«جایی برای ایستادن» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری ملک به نشانی تهران، خیابان انقلاب٫ نرسیده به میدان فردوسی٫ بین فرصت و آذرنوش٫ پلاک ۵۵۱ طبقه همکف درحال برگزاری است. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۰۳۲۹۶
امید
نمایشگاه گروهی «امید» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری نگاه به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)،خیابان غفاری،شماره ۶۴ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۱۸ اسفند ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۹۳۱۴۱
باغ رویاها
نمایشگاه گروهی «باغ رویاها» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری سو به نشانی تهران، خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی:

عالیجناب طبیعت
نمایشگاه گروهی «عالیجناب طبیعت» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند علی ذاکری، علی گلستانه، احمد وکیلی و… اختصاص دارد، در گالری عصر به نشانی تهران، میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک ۱۸ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۱۱۵۵۳
باغ بی‌اکنون
«باغ بی اکنون» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار مانی مهرزاد اختصاص دارد و در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱
آخرین اتفاق ۱۴۰۰
نمایشگاه گروهی «آخرین اتفاق ۱۴۰۰» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری مژده به نشانی تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۷ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۶۷۴۴۲

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

۱۲ روز مانده تا جشنواره فیلم فجر؛ مکان برگزاری روی هوا!

فقط ۱۲ روز تا آغاز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگترین رویداد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *